Αγαπημένα Δώρο
καλάθι (αδειάζω) 0
Το καλάθι σας είναι άδειο
Μενού
Επωφεληθείτε από την ειδική προσφορά μας!
 ημέρες  ημέρα  :  :
60% εκπτώσεις στα προϊόντα μας!

Η ΕΤΑΙΡΙΑ

1. Πόσα χρόνια εμπειρίας έχετε στον κλάδο;
Το τμήμα Lecentredudiamant του ομίλου Deblinger είναι μια οικογενειακή επιχείρηση περισσότερων από επτά γενεών που ειδικεύεται στη δημιουργία
και την κατασκευή κοσμημάτων και διαμαντιών. Χάρη σε ένα εξαιρετικά καταρτισμένο εργατικό δυναμικό και ένα διεθνές δίκτυο διανομής, η εταιρεία είναι σήμερα ηγέτης στον κλάδο.

2. Γιατί οι τιμές σας είναι πιο ανταγωνιστικές από αυτές του κοσμηματοπώλη μου και άλλων διαδικτυακών πωλητών; Πώς καταφέρνετε να πουλάτε σχεδόν σε εργοστασιακές τιμές;

Η Lecentredudiamant είναι κατασκευαστής κοσμημάτων και διαμαντιών και διαθέτει ένα πολύ αποτελεσματικό δίκτυο διανομής.

3. Από πού προέρχονται τα διαμάντια σας; Είναι αιματηρά διαμάντια;
Η Lecentredudiamant έχει πολλά εργοστάσια στον κόσμο και αντιπροσωπεύει μερίδιο αγοράς 7% παγκοσμίως, το οποίο εμείς
εξοικονομεί κόστος. Κανένα από τα διαμάντια μας δεν προέρχεται από χώρες που βρίσκονται σε σύγκρουση.

4. Πού βρίσκεται η επιχείρησή σας και πώς να επικοινωνήσουμε μαζί σας;
Τα κεντρικά μας γραφεία βρίσκονται στο Λονδίνο και έχουμε υποκαταστήματα στο Παρίσι, την Αμβέρσα, τη Νέα Υόρκη, την Ιαπωνία και την Κίνα.

Βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας στη Γαλλία παρακάτω:
Οδός Ειρήνης 10
75002 Παρίσι Γαλλία  
Τηλ: 0800913713 XNUMX XNUMX - Δωρεάν κλήση



ώρες:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 9:30 π.μ. έως 17:30 μ.μ.
Κλειστά το Σάββατο και την Κυριακή
Εξυπηρέτηση πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. έως 21 μ.μ.)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υποκαταστήματά μας σε όλο τον κόσμο, κάντε κλικ στον σύνδεσμο Προφίλ.


5. Πώς να επικοινωνήσουμε μαζί σας;
Οι σύμβουλοί μας είναι στη διάθεσή σας.
Απλώς πρέπει να καλέσετε στο 0800 913 713 ή να στείλετε ένα email
στο contact@lecentredudiamant.com.


6. Πώς καταφέρνετε να πετύχετε τέτοια αντικείμενα με τόσο χαμηλό κόστος;
Χάρη στην εμπειρία επτά δεκαετιών και το καταρτισμένο εργατικό δυναμικό του, το Lecentredudiamant.com μπορεί να κάνει τα όνειρά σας πραγματικότητα και να τα μετατρέψει
σε ένα κομψό κόσμημα που θα αγαπάτε για τα επόμενα χρόνια.

7. Είναι η εταιρεία Lecentredudiamant εγγεγραμμένη στο Μητρώο Εμπορίου και Εταιρειών;
Ναι, γιατί θέλουμε η δραστηριότητά μας να είναι απόλυτα διαφανής.
ΕΙΔΗ:
504 466 111 00011
Ενδοκοινοτικός ΑΦΜ: 775 044 66111 FR


8. Πώς μπορώ να εγγραφώ και να διαγραφώ από τις λίστες συνδρομητών;
Κάντε κλικ στο Εγγραφή ή Κατάργηση εγγραφής

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

1. Πώς αποστέλλεται η παραγγελία μου;
Για αποστολές στην ηπειρωτική Γαλλία, συνεργαζόμαστε με την UPS ή τη Fedex με υπηρεσία παράδοσης 1 ημέρας
ανοιγόμενο.
Για διεθνείς αποστολές, χρησιμοποιούμε τη Fedex, η οποία προσφέρει ασφαλιστική υπηρεσία σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή ζημιάς στο δέμα.

2. Μπορώ να παραλάβω τα εμπορεύματά μου σε λιγότερο από 5 εργάσιμες ημέρες;
Ναί. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας πριν παραγγείλετε, ο οποίος θα σας ενημερώσει εάν μπορεί η παραγγελία σας
να δοθεί προτεραιότητα και να παραδοθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Θα σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία
συγκεκριμένη παράδοση το συντομότερο δυνατό.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο
0800 90 46 03 (δωρεάν αριθμός)  


3. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου αυτοπροσώπως;
Ναί. Προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία σε ορισμένες περιπτώσεις. Συμβουλευτείτε τους συμβούλους μας που θα επιβεβαιώσουν εάν αυτό είναι δυνατό πριν
για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς.
Σημειώστε τον κωδικό αποδοχής στο πλαίσιο σχολίων στο βήμα 1/4 της ηλεκτρονικής αγοράς.
Θα χρειαστεί να κλείσετε ένα ραντεβού εκ των προτέρων για να συμφωνήσετε για την ημερομηνία και την ώρα που θα παραλάβετε το
παραγγείλετε και θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας ένα έγγραφο ταυτότητας (άδεια οδήγησης ή διαβατήριο).


4. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας με κατά προσέγγιση ημερομηνία παράδοσης. Στη συνέχεια θα μπορείτε να συμβουλευτείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας (κατασκευή, αποστολή).


5. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου;
Την ημέρα της αποστολής, θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει τον αριθμό αποστολής και το όνομα του μεταφορέα. Δεν θα έχετε
μόνο για να κάνετε κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους.
Track and Trace στο UPS
Track and Trace στο FedEx


6. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου σε διαφορετική διεύθυνση από τη διεύθυνση χρέωσης;
Εάν θέλετε να λάβετε το πακέτο σας σε διαφορετική διεύθυνση, δεν υπάρχει πρόβλημα. Για λόγους ασφαλείας,
θα σας ζητήσουμε κάποιες πληροφορίες οι οποίες στη συνέχεια θα σας σταλούν μέσω email.


7. Ποιοι είναι οι κίνδυνοι κατά τη μεταφορά;
Οι αποστολές μας είναι ασφαλισμένες για κλοπή, ζημιά και απώλεια.


8. Είναι αφορολόγητη η αγορά μου εάν αγοράσω από το εξωτερικό;
Ναί. Μόνο εάν η διεύθυνση χρέωσης είναι διεύθυνση εξωτερικού. Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στο
0800 913 713 Να παραγγείλετε
.


9. Πώς συσκευάζονται τα εμπορεύματα; Είναι διακριτικό το πακέτο;
Θέλουμε να προστατεύσουμε την αγορά σας και ταυτόχρονα να σας την παρουσιάσουμε με τον πιο κομψό τρόπο σε κουτί.
στο κόσμημα. Η αγορά σας θα σας σταλεί σε ασφαλή φάκελο. Κάθε αποστολή αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη προσοχή.
Για να προσελκύσετε κλέφτες, το όνομα Lecentredudiamant δεν εμφανίζεται στη συσκευασία.

ΠΛΗΡΩΜΗ

1. Είναι ασφαλής η διαδικασία ηλεκτρονικών αγορών;
Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι λίγο δύσπιστοι σχετικά με τις αγορές μέσω Διαδικτύου, ειδικά όταν πρόκειται για ακριβά προϊόντα.
Για το Lecentredudiamant, η ασφάλεια προέχει. Έχουμε εφαρμόσει μια διαδικασία επικύρωσης για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας μπορούν να σερφάρουν με ασφάλεια στον ιστό μας:

α) https: όταν φτάσετε στα βήματα πληροφοριών αποστολής και πληρωμής, η γραμμή διευθύνσεων θα αλλάξει από http σε
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), ένας συνδυασμός παραδοσιακού HTTP και SSL (Secured Socket Layer),
χρησιμοποιείται για την αποτροπή οποιασδήποτε δόλιας δραστηριότητας και για τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπος ανήκει σε ασφαλή πηγή.
Το πιστοποιητικό SSL θα διευκολύνει όλα τα στοιχεία μας για εσάς.
Το Lecentredudiamant είναι επίσης εγγεγραμμένο στους συνεργάτες που αναλύουμε παρακάτω.

β) PCI (Payment Card Industry): που εκδίδει συστάσεις ασφαλείας για πληρωμές με κάρτα και παρέχει πληροφορίες για
τα ισχύοντα πρότυπα ασφαλείας. Ο οργανισμός ιδρύθηκε από την American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide και Visa, Inc.

2. Ποιοι είναι οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής;
Δεχόμαστε πολλούς τρόπους πληρωμής:
- Πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες: Δεχόμαστε τις περισσότερες σημαντικές πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες εκτός από την American Express.
- PayPal: εάν έχετε λογαριασμό PayPal και νιώθετε πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο πληρωμής, εσείς
απλά πρέπει να κάνετε την πληρωμή, να μας στείλετε τις πληροφορίες μέσω email και θα σας παρέχουμε τα δικά σας
διέταξε.
- Τραπεζική μεταφορά: ασφαλής και βολική μέθοδος για υψηλές συναλλαγές. Εάν επιθυμείτε να πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο contact@lecentredudiamant.com ή καλέστε μας στο 
0800 913 713 (αριθμός
ελεύθερο από την ηπειρωτική Γαλλία) και θα διευκολύνουμε μας
τραπεζικά στοιχεία καθώς και τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε για τη μεταφορά.
- Πληρωμή κατά την παραλαβή των αγαθών: Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί μόνο μετά την παραλαβή των αγαθών. Προσφέρουμε διευκολύνσεις πληρωμής μεταξύ 3 και 60 φορές (με τόκο). Σημείωση: Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για πελάτες που διαμένουν στη Γαλλία.
- Wirecard Bank: όλες οι συναλλαγές από όλες τις χώρες
- Έλεγχος

3. Το ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών δεν δέχεται την κάρτα μου. Τι μπορώ να κάνω ?
Μην ανησυχείς. Αυτό οφείλεται σίγουρα σε πληκτρολόγιο κατά την εισαγωγή των στοιχείων σας.
- Κάτοχος κάρτας: πληκτρολογήστε το όνομα όπως εμφανίζεται στην τραπεζική κάρτα
- Αριθμός κάρτας
- Αριθμός ασφαλείας: τα τελευταία 3 - 4 ψηφία που εμφανίζονται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας.
- Ταχυδρομικός κώδικας: ο ταχυδρομικός κώδικας της διεύθυνσης χρέωσης μπορεί να είναι λανθασμένος.
Μπορείτε να ελέγξετε αυτά τα δεδομένα και να τα διορθώσετε για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αγοράς.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τραπεζική κάρτα απορρίπτεται για τους εξής λόγους:
- Απορρίφθηκε από την τράπεζα: η τράπεζα μπορεί να μπλοκάρει τη συναλλαγή εάν το ποσό της συναλλαγής υπερβαίνει το όριο σας
ή εάν η κάρτα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και στις δύο περιπτώσεις και για την ασφάλειά σας, η τράπεζα θα μπλοκάρει αυτόματα την τραπεζική κάρτα για την αποφυγή απάτης και κλοπής.
- Κωδικός ασφαλείας Master Card / Κωδικός επαλήθευσης VISA: για την καταπολέμηση της διαδικτυακής τραπεζικής απάτης, οι τράπεζες εισήγαγαν μια καινοτομία που συνίσταται στην εισαγωγή αυτού του κωδικού όταν πραγματοποιείτε αγορές μέσω Διαδικτύου. Θυμηθείτε ότι θα ερωτηθείτε πριν εισαγάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Σε περίπτωση που το έχετε ξεχάσει, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας στο
αριθμός που εμφανίζεται στο πίσω μέρος της τραπεζικής κάρτας. Ο σύμβουλος θα σας κάνει μερικές ερωτήσεις ασφαλείας προκειμένου να εξουσιοδοτήσει την κάρτα. Μην ανησυχείτε για την παραγγελία σας, θα αποθηκευτεί αυτόματα στο καλάθι αγορών
d'achat.

4. Πόσο γρήγορα θα αποζημιωθώ;
Όλα εξαρτώνται από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιείται, ενδέχεται να χρειαστούν 8-10 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα τραπεζικά εμβάσματα και οι επιταγές επιστρέφονται με επιταγή στο όνομα της εταιρείας.
Η αντικατάσταση ενός κοσμήματος μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 3 εβδομάδες ανάλογα με το σχέδιο.
Δείτε την ενότητα Προϋποθέσεις επιστροφής χρημάτων 30 ημερών.

5. Πώς παίρνω το πιστοποιητικό φορολογικής απαλλαγής;
Ο ΦΠΑ ισχύει για όλες τις παραγγελίες που γίνονται στον ιστότοπό μας. Όλα τα προϊόντα μας περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Αγορές που πραγματοποιούνται από πελάτες που διαμένουν εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

6. Δικαιούμαι φορολογική απαλλαγή;
Ο ΦΠΑ εισπράττεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Εάν ζείτε εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή σε χώρα αφορολόγητη, επικοινωνήστε μαζί μας στο
0800 913 713 (δωρεάν αριθμός από τη Γαλλία και οι σύμβουλοί μας θα σας βοηθήσουν να κάνετε την αγορά σας μέσω τηλεφώνου.

7. Προσφέρετε εκπτώσεις;
Θα σας ενημερώσουμε για όλες τις προσφορές μας μέσω email.

8. Ελέγχετε τις τιμές των ανταγωνιστών για να ευθυγραμμιστείτε;
Ναί. Η Lecentredudiamant είναι περήφανη που μπορεί να σας προσφέρει εγγύηση ανταγωνιστικών τιμών. Πράγματι, χάρη στο γεγονός ότι έχουμε το δικό μας εργοστάσιο και ένα εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με εμπειρία άνω των 3 δεκαετιών, μπορούμε να προσφέρουμε
Καλύτερες τιμές.
Ωστόσο, ο χρυσός και τα διαμάντια υπόκεινται σε μεγάλες διακυμάνσεις - η τιμή μπορεί να διαφέρει ελαφρώς.
Εάν βρείτε ένα πιο φθηνό προϊόν αλλού, θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να προσπαθήσουμε να ταιριάξουμε αυτήν την τιμή, για ένα παρόμοιο προϊόν. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας στείλετε ένα email στο contact@lecentredudiamant.com.

9. Πότε θα ισχύει η πληρωμή στην πιστωτική μου κάρτα;
Η τραπεζική κάρτα θα δημιουργήσει ένα είδος σκιάς στον τραπεζικό σας λογαριασμό, πράγμα που σημαίνει ότι η τράπεζα εκφοβίζεται
αυτή τη συναλλαγή. Μόλις πραγματοποιήσετε την πληρωμή, η τράπεζά σας θα εγκρίνει το ποσό για αυτήν τη συναλλαγή. Η συμφωνία
Η τελική πληρωμή θα γίνει σε 2 - 3 ημέρες και θα αντικατοπτρίζεται στην κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού σας, όπως το Lecentredudiamant ή το Directglobe groupe.

Από την άλλη πλευρά, ο τρόπος πληρωμής κατά την παραλαβή των αγαθών θα αντικατοπτρίζει τη συναλλαγή μόνο μετά την παράδοση των αγαθών.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

1. Τα κοσμήματά σας έχουν κάποιο χαρακτηριστικό;
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι απόδειξη της καθαρότητας και της λεπτότητας του μετάλλου που προσδιορίζεται με δοκιμαστική δοκιμή του μετάλλου.
Υπάρχει διαφορά μεταξύ «κατατεθέντων εμπορικών σημάτων» και «εμπορικού σήματος». Το σήμα κατατεθέν υποδεικνύει ότι το αντικείμενο έχει δοκιμαστεί σε ανεξάρτητο εργαστήριο και εγγυάται ότι πληροί τα πρότυπα για την περιεκτικότητα σε πολύτιμα μέταλλα, που ονομάζονται επίσης λεπτότητα.
Τα εμπορικά σήματα και η κατασκευή, από την άλλη πλευρά, αποτελούν ένδειξη της ταυτότητας του κατασκευαστή. Στη Lecentredudiamant, όλα τα προϊόντα μας φέρουν σφραγίδα σύμφωνα με τη γαλλική νομοθεσία.


2. Τι πιστοποιητικά παρέχετε με τα προϊόντα;
GIA / IGI / HRD / EGL και GIE
Στη Lecentredudiamant, θέλουμε να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα ποιοτικά μας διαμάντια σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.
Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε πιστοποιητικά από εξειδικευμένους οργανισμούς όπως οι GIA / IGI και EGL.
Το πιστοποιητικό κατασκευής διαμαντιών εκδίδεται από τον έμπειρο τεχνολόγο μας και από ανεξάρτητο εργαστήριο. ο
δύο πιστοποιητικά χρησιμοποιούν τα ίδια κριτήρια ταξινόμησης. Η μόνη διαφορά είναι ότι το πιστοποιητικό του
ανεξάρτητο εργαστήριο είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο ενώ αποδεικτικό είναι και το πιστοποιητικό που εκδίδει η Esskay
της γνησιότητας του διαμαντιού μεταξύ του κατασκευαστή και του πελάτη.
Το EGL (European Gemological Laboratory) διαθέτει εργαστήρια σε όλο τον κόσμο ενώ το GIA (Gemological
Ινστιτούτο Αμερικής) και IGI (Διεθνές Γεμολογικό Ινστιτούτο) υπάρχουν μόνο σε λίγες χώρες. που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα των διαμαντιών και των αντίστοιχων πιστοποιητικών τους καθώς και την τελική τιμή. Τα μη πιστοποιημένα διαμάντια είναι εύκολα
να βρεις και πιο οικονομικά από τα πιστοποιημένα.


3. Θα ήθελα να αντικαταστήσω ένα χαμένο δαχτυλίδι αρραβώνων και με ενδιαφέρει το παραπάνω σχέδιο αλλά είναι αρκετό
δύσκολο να πάρεις μια ιδέα για το μέγεθος της πέτρας στο διαδίκτυο. Μπορείτε να με βοηθήσετε να πάρω τις ακριβείς διαστάσεις διαμάντι?
Φυσικά, θα χρειαστεί μόνο να ψάξετε στην ενότητα Σχήματα για να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα διαμάντια.
(το μέγεθός τους, καράτια…).


4. Πώς συσκευάζετε τη συσκευασία;
Για εμάς το πιο σημαντικό είναι η ασφάλεια της αποστολής και θέλουμε επίσης να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια επισκόπηση της
κόσμημα αντάξιο της αγάπης σας. Το αντικείμενο σας θα σταλεί σε σφραγισμένο ταχυδρομικό φάκελο. Κάθε παραγγελία αντιμετωπίζεται με προσοχή από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας και αντιμετωπίζεται με προσοχή.
Σημείωση: Το όνομα της εταιρείας Lecentredudiamant δεν εμφανίζεται στον εξωτερικό φάκελο για αποφυγή κλοπής.


5. Μπορώ να χαράξω τα κοσμήματά μου; Ποιο είναι το κόστος και πόσους χαρακτήρες μπορώ να χαράξω;
Μπορούμε να χαράξουμε τα κοσμήματά σας σύμφωνα με το σχέδιο που θα επιλέξετε.
Υπάρχει όριο 25 χαρακτήρων και χρησιμοποιείται μια τυπική γραμματοσειρά για όλες τις εκτυπώσεις μας. Προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία χωρίς επιπλέον κόστος και η καθυστέρηση είναι 3 - 4 επιπλέον ημέρες. Μη διστάσετε να μας στείλετε email τις λεπτομέρειες του
την παραγγελία σας και το μήνυμα που θέλετε να χαράξετε ώστε να επιβεβαιώσουμε το συντομότερο δυνατό τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτής της υπηρεσίας για το κόσμημα σας.
Σημείωση: Ένα χαραγμένο κόσμημα δεν επιστρέφεται. το μέγεθος ενός χαραγμένου δακτυλίου δεν μπορεί να προσαρμοστεί μετά τη χάραξη.


6. Μπορείτε να απλώσετε μια στρώση βερνικιού ή ψάθας στα τελειωμένα κοσμήματά μου;
Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλώς πρέπει να μας στείλετε τα στοιχεία του αιτήματός σας στο contact@lecentredudiamant.com και εμείς θα διευκολύνουμε αυτήν την υπηρεσία για εσάς, χωρίς επιπλέον κόστος.


7. Δουλεύετε με Palladium ή Rose Gold;
Διαθέτουμε μερικά είδη από παλλάδιο και ροζ χρυσό για παραγγελία. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στον αριθμό που αναφέρεται παραπάνω και οι σύμβουλοί μας θα σας ενημερώσουν για τη διαθεσιμότητα αυτών των ειδών και τις τιμές τους.
Σημείωση: ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι 3 - 5 ημέρες.


8. Παρέχετε πιστοποιητικό πραγματογνωμοσύνης;
Εάν μπορείτε να ασφαλίσετε το σπίτι και τη ζωή σας, γιατί να μην ασφαλίσετε τα κοσμήματά σας;
Το Lecentredudiamant θα σας παράσχει πιστοποιητικό εξειδίκευσης που περιλαμβάνει όλες τις αγορές κοσμημάτων σας σε περίπτωση που επιθυμείτε να συνάψετε ασφάλιση. Αυτό το πιστοποιητικό περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες για το προϊόν (καράτια, καθαρότητα, χρώμα, μέταλλο κ.λπ.). Αυτή η υπηρεσία είναι δωρεάν και χρησιμοποιείται όχι μόνο για την ασφάλιση των κοσμημάτων σας αλλά και για τη διευκόλυνση ενός πιστοποιητικού γνησιότητας.


9. Πώς να παραγγείλετε; Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;
Σίγουρος. Δεχόμαστε παραγγελίες μέσω τηλεφώνου και αυτή η μέθοδος αγοράς συνιστάται για πελάτες που θέλουν περισσότερη καθοδήγηση κατά τη διαδικασία αγοράς. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο
0800 913 713 (δωρεάν κλήση
από την ηπειρωτική Γαλλία). οι σύμβουλοί μας θα χαρούν να σας βοηθήσουν.
Οι ώρες προσοχής μας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30 π.μ. έως 17:30 μ.μ. και Κυριακή, 10 π.μ. έως 16 μ.μ.
Σημείωση: Προσφέρουμε διευκολύνσεις δόσεων και πίστωσης.


10. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Στο Lecentredudiamant, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων.
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την αγορά σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε έναν από τους συμβούλους μας στο
0800 913 713
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις προϋποθέσεις επιστροφής χρημάτων και επιστροφής εμπορευμάτων, κάντε κλικ στην ενότητα Πολιτική ανταλλαγής-επιστροφής χρημάτων 30 ημερών.
Σημείωση: Μόλις το προϊόν αποσταλεί, η ακύρωσή σας θα τεθεί σε ισχύ μόλις επιστραφεί στο Lecentredudiamant και οι ελεγκτές ποιότητας μας έχουν επαληθεύσει ότι το κόσμημα είναι σε καλή κατάσταση.

11. Μπορώ να παραγγείλω εξατομικευμένα κοσμήματα από εσάς;
Μπορεί να συμβεί να ερωτευτείτε ένα κόσμημα. δουλειά μας είναι να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να πραγματοποιήσουμε αυτό το όνειρο και να κάνουμε αυτό το κόσμημα.
Η Lecentredudiamant προσφέρει μια υπηρεσία Design στους πελάτες της, ώστε να μπορούμε να προσαρμόσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας και να τα μετατρέψουμε σε ένα ποιοτικό και ανθεκτικό κόσμημα.


12. Τα διαμάντια σας προέρχονται από συγκρουσιακά ορυχεία διαμαντιών;
Όλα τα διαμάντια μας προέρχονται από νόμιμες πηγές που ελέγχονται από τον παγκοσμίως αναγνωρισμένο οργανισμό που είναι υπεύθυνος για την καταπολέμηση
ενάντια στο εμπόριο αυτών των διαμαντιών: The Kimberly Process Certification Scheme.
Η τραπεζική κάρτα θα δημιουργήσει ένα είδος σκιάς στον τραπεζικό σας λογαριασμό, πράγμα που σημαίνει ότι η τράπεζα εκφοβίζεται από αυτήν τη συναλλαγή. Μόλις πραγματοποιήσετε την πληρωμή, η τράπεζά σας θα εγκρίνει το ποσό για αυτήν τη συναλλαγή. Η τελική συμφωνία για την πληρωμή θα γίνει σε 2 - 3 ημέρες και θα εμφανιστεί στην κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού σας ως Lecentredudiamant ή Lecentredudiamant. Από την άλλη πλευρά, η μέθοδος πληρωμής κατά την παραλαβή των αγαθών θα αντικατοπτρίζει τη συναλλαγή μόνο μία φορά
παραδοθέντα εμπορεύματα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


1. Ποια είναι η πολιτική ανταλλαγής - επιστροφής χρημάτων σας; Μπορώ να αλλάξω το βάρος σε καράτι, τη διαύγεια, το χρώμα, το μέταλλο και να επωφεληθώ από την καθυστέρηση 30 ημερών;
Η Lecentredudiamant προσφέρει μια περίοδο 30 ημερών για οποιαδήποτε επιστροφή και αποζημίωση των προϊόντων μας από την ημέρα αποστολής των εμπορευμάτων.
Τα εξατομικευμένα είδη και αυτά που αναφέρονται παραπάνω δεν μπορούν να επιστραφούν και να επιστραφούν τα χρήματα εκτός εάν έχουν κατασκευαστικό ελάττωμα. Για παράδειγμα: ένα δαχτυλίδι αρραβώνων αντίκα μπορεί να τροποποιηθεί προσθέτοντας ή αφαιρώντας διαμάντια, αλλά μετά από αυτές τις τροποποιήσεις, δεν θα επιστρέφεται.
Τα ειδικά κατασκευασμένα είδη που παραγγέλθηκαν απευθείας από τους συμβούλους μας δεν επιστρέφονται.
Αντικείμενα με διαμάντια 2 καρατίων και άνω το καθένα δεν επιστρέφονται.
Τα κοσμήματα που φέρουν επιγραφή δεν επιστρέφονται. Για παράδειγμα: ένα δαχτυλίδι με την ένδειξη "Forever" δεν ανταλλάσσεται ή επιστρέφεται επειδή αυτά τα χαραγμένα κοσμήματα δεν μπορούν να τροποποιηθούν και επομένως δεν μπορούν να μεταπωληθούν.

Όλα τα προϊόντα μας (εκτός από αυτά που αναφέρονται παραπάνω) μπορούν να ληφθούν πίσω / να επιστραφούν εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής.

Σημείωση: Εάν θέλετε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα, συσκευάστε τα σε νέα συσκευασία.
Το Colissimo προσφέρει υπηρεσία αποστολής με ασφάλιση των εμπορευμάτων για τη συνολική τους αξία. Αντικείμενα που έχουν χειριστεί ή τροποποιηθεί από κοσμηματοπωλείο εκτός της Lecentredudiamant δεν μπορούν να γίνουν δεκτά. Μην αναφέρετε το Diamond Center στη συσκευασία κατά την επιστροφή ενός προϊόντος. Η Lecentredudiamant δεν ευθύνεται για τυχόν κλοπή ή απώλεια του πακέτου.

2. Πόσο διαρκεί η επιστροφή χρημάτων;
Η επιστροφή χρημάτων θα τεθεί σε ισχύ μία φορά:
- Το προϊόν έχει παραληφθεί από την Lecentredudiamant σε άριστη κατάσταση και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και πιστοποιητικά
- Το προϊόν έχει ελεγχθεί από τους ειδικούς ποιότητας μας και έχει λάβει την έγκρισή τους.
Ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιείται, η επιστροφή χρημάτων θα εμφανιστεί σε 8-10 εργάσιμες ημέρες στην κίνηση του λογαριασμού σας.
Οι χρόνοι αποστολής για μια ανταλλαγή είναι περίπου 10 ημέρες, ανάλογα με το μοντέλο.

3. Μόλις παρέλαβα το δαχτυλίδι μου και είναι πολύ μεγάλο - πολύ μικρό. Θα ήθελα να το αλλάξω, τι πρέπει να κάνω;
Μην ανησυχείτε, απλώς ακολουθήστε τις οδηγίες στην ενότητα Πολιτική ανταλλαγής 30 ημερών και επιστρέψτε το δαχτυλίδι μαζί με το ακριβές μέγεθος του δακτύλου σας. Θα σας στείλουμε το νέο δαχτυλίδι το συντομότερο δυνατό.
Σημείωση: Εάν παραγγείλατε λάθος μέγεθος δαχτυλιδιού, θα χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον το οποίο θα σας χρεωθεί όταν επιστρέψετε το δαχτυλίδι.
Εάν λάβατε λάθος μέγεθος δακτυλίου, θα τοποθετηθεί στο δάχτυλό σας και θα σταλεί πίσω το συντομότερο δυνατό.
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή μεγέθους των δαχτυλιδιών της σειράς Full Eternity. θα χρειαστεί να κάνετε άλλη παραγγελία.

4. Μου άρεσε πολύ το μοντέλο Full Eternity Ring, αλλά δεν ξέρω το μέγεθός μου, τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε στείλτε μας email με την πλήρη διεύθυνσή σας και θα σας στείλουμε ένα δωρεάν μετρητή δακτύλου ταχυδρομικώς. Χρησιμοποιήστε το πριν παραγγείλετε.

5. Δεν μου αρέσει πολύ το αντικείμενο που μόλις αγόρασα, μπορώ να το αλλάξω;
Σίγουρος ! Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ευχαριστημένοι με την αγορά σας, σας προσφέρουμε την ευκαιρία να την αλλάξετε.
Σημείωση: τα χαραγμένα αντικείμενα δεν μπορούν να ανταλλάσσονται.

6. Μη ανταλλάξιμα είδη
Ελέγξτε τα προϊόντα αμέσως μόλις τα παραλάβετε για τυχόν ελαττώματα. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης και θα αντικαταστήσουμε το προϊόν χωρίς επιπλέον χρέωση. Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και αχρησιμοποίητα.
Αντικείμενα που έχουν τροποποιηθεί από κοσμηματοπώλη που δεν είναι από το Lecentredudiamant δεν θα γίνονται δεκτά. Τα αντικείμενα που επιστρέφονται και συσκευάζονται ακατάλληλα και αποστέλλονται πέραν της περιόδου των 30 ημερών δεν θα γίνονται δεκτά.

κοντά

στη λίστα επιθυμιών