Αγαπημένα Δώρο
καλάθι (αδειάζω) 0
Το καλάθι σας είναι άδειο
Μενού
Επωφεληθείτε από την ειδική προσφορά μας!
 ημέρες  ημέρα  :  :
60% εκπτώσεις στα προϊόντα μας!

Αποστολή και επιστροφή

Ο καταναλωτής καλείται να ελέγξει την κατάσταση του
συσκευασία των εμπορευμάτων κατά την παράδοση και να αναφέρει κατά την παραλαβή του
ζημιά που οφείλεται στον μεταφορέα στο δελτίο αποστολής, καθώς και στην εταιρεία
ΟΜΑΔΑ DIRECTGLOBE. Ο καταναλωτής μπορεί, κατόπιν αιτήματός του, να λάβει την αποστολή α
τιμολόγιο στη διεύθυνση χρέωσης και όχι στη διεύθυνση παράδοσης
επικυρώνοντας την επιλογή που παρέχεται για το σκοπό αυτό στη φόρμα παραγγελίας.

Δικαίωμα επιστροφής

Τα κοσμήματα που παραγγέλθηκαν μπορούν να επιστραφούν σε α
προθεσμίας 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής, εφόσον αυτοί
δεν έχουν φορεθεί. Τα διαμάντια λιανικής μπορούν να επιστραφούν σε α
30 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα του ίδιου δικαιώματος επιστροφής σε
υπό τον όρο ότι δεν έχει ανοιχτεί η σφραγίδα.
Εάν η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, η κάρτα σας θα πιστωθεί από
ποσό παραγγελίας μείον τα έξοδα αποστολής. Αν με άλλο τρόπο
Η πληρωμή έχει χρησιμοποιηθεί, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τραπεζικό έμβασμα
ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. 
Όσον αφορά τη ναυτιλία, συνεργαζόμαστε κυρίως με την
Ταχυδρομείο (ασφαλείς και ασφαλισμένες αποστολές και υπογραφή στη ρεσεψιόν). Μόλις εμείς
αποστέλλονται, θα λάβετε αμέσως ένα ενημερωτικό e-mail σχετικά με αυτό.
Νιώσε το.

LA POSTE- CHRONOPOST

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται μέσω Ταχυδρομείου μέσω
Chronopost ή με άλλες μεταφορικές υπηρεσίες
ασφαλισμένα όπως Fedex, UPS. Η υπηρεσία της Chronopost παραδίδεται
όλη η Γαλλία και σε cqs απουσίας προσφέρει τη δυνατότητα ανάκαμψης
προϊόντα που παραγγείλατε από το ταχυδρομείο σας κοντά στη διεύθυνση παράδοσης
κατά την παρουσίαση του παράγοντα.
Συγκεκριμένα, αν απουσιάζεις την ημέρα της παράδοσης, θα το κάνει ο ταχυδρόμος σου
θα αφήσει ένα σημείωμα συμβουλών συγκοινωνίας στο γραμματοκιβώτιό σας, το οποίο εσείς
θα σας επιτρέψει να παραλάβετε το δέμα σας στο ταχυδρομείο σας κατά τις κανονικές ώρες
άνοιγμα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Η La Poste προσφέρει μια πολύ αξιόπιστη υπηρεσία. Ωστόσο, μπορεί να είναι, όπως στο
περίπτωση οποιασδήποτε αποστολής, ότι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση ή αυτό
το προϊόν χάνεται. Σε περίπτωση καθυστερημένης παράδοσης σε σχέση με την ημερομηνία που
σας έχουμε υποδείξει στο email αποστολής, σας το ζητάμε
ειδοποιήστε μας για αυτήν την καθυστέρηση καλώντας μας τηλεφωνικά ή στέλνοντάς μας ένα
ταχυδρομείο. Στη συνέχεια επικοινωνήσαμε με το Ταχυδρομείο για να ξεκινήσουμε έρευνα. ΕΝΑ
Η μετά την έρευνα μπορεί να διαρκέσει έως και 21 ημέρες από την ημερομηνία έναρξης
της έρευνας. Εάν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το προϊόν βρεθεί, θα επανέλθει
παραδίδεται αμέσως στο σπίτι σας (στις περισσότερες περιπτώσεις). Αν μέσα
Ωστόσο, το προϊόν δεν βρίσκεται στο τέλος της περιόδου των 21 ημερών
έρευνα, η Post θεωρεί το πακέτο ως χαμένο. Είναι μόνο σε αυτό
όταν μπορούμε να σας επιστρέψουμε ένα προϊόν αντικατάστασης, στο δικό μας
δικαστικά έξοδα. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν δεν ήταν πλέον διαθέσιμα σε αυτό
στιγμή, θα σας επιστρέψουμε το ποσό των προϊόντων στο γ που αφορά
η απώλεια του μεταφορέα.
Εάν το προϊόν ή τα προϊόντα εξακολουθούσαν να είναι διαθέσιμα, αλλά άλλαξαν σε τιμή κατά
πώληση στον ιστότοπο, θα εφαρμόσουμε την τιμή που είναι η καλύτερη για εσάς
κατάλληλος. Εάν αυτή η τιμή είναι χαμηλότερη από την αρχική σας παραγγελία, εμείς
σας επιστρέψει τη διαφορά με τραπεζικό ή ταχυδρομικό έμβασμα. Εμείς
δεν αποδέχεστε καμία ευθύνη για μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης
λόγω του μεταφορέα, ιδίως σε περίπτωση απώλειας προϊόντων ή απεργίας.

Προβλήματα παράδοσης λόγω
φορέας

Οποιαδήποτε ανωμαλία σχετικά με την παράδοση (βλάβη, προϊόν
λείπει από το δελτίο παράδοσης, κατεστραμμένο δέμα, σπασμένα προϊόντα κ.λπ.)
πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο παράδοσης με τη μορφή
«Χειρόγραφα αποθεματικά», συνοδευόμενα από την υπογραφή του πελάτη. ο
ο καταναλωτής πρέπει ταυτόχρονα να επιβεβαιώσει αυτήν την ανωμαλία με αποστολή
μεταφορέας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης
συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής που να αναφέρει τα παραπάνω
παράπονα. Ο καταναλωτής πρέπει να στείλει αντίγραφο αυτής της επιστολής με φαξ
ή με απλό ταχυδρομείο στην εξυπηρέτηση πελατών μας:
ΟΜΑΔΑ DIRECTGLOBE
149 Avenue Du Maine
75014 Παρίσι
Τηλέφωνο: 01 77 47 51 21

Σφάλματα παράδοσης

Ο καταναλωτής πρέπει να διατυπώσει με την εταιρεία Directglobe Groupe την ίδια ημέρα παράδοσης ή το αργότερο την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την παράδοση, οποιαδήποτε αξίωση για σφάλμα παράδοσης ή/και μη συμμόρφωση των προϊόντων σε είδος ή ποιότητα σε σύγκριση με τις πληροφορίες στη φόρμα παραγγελίας. Οποιαδήποτε καταγγελία γίνεται μετά την προθεσμία αυτή θα απορρίπτεται.

Η διατύπωση αυτής της καταγγελίας με την εταιρεία Directglobe groupe μπορεί να γίνει:

- κατά προτεραιότητα τηλεφωνικά στο 0800 904 603 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:30 π.μ. έως τις 12:00 μ.μ και από τις 14:00 έως τις 17:00 μ.μ.

- συνδέοντας τον ιστότοπό μας στην ενότητα "ακολουθήστε την παραγγελία σας" "όπου, αφού εισαγάγετε τον αριθμό πελάτη σας, μπορείτε να μας υποβάλετε την ερώτησή σας μέσω του μενού επικοινωνίας, προσδιορίζοντας την αναφορά παραγγελίας.

Οποιοδήποτε παράπονο που δεν υποβάλλεται σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζονται παραπάνω και εντός των προθεσμιών που ορίζονται δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη και θα απαλλάξει την Directglobe Groupe από οποιαδήποτε ευθύνη έναντι του καταναλωτή.

Μετά την παραλαβή της καταγγελίας, η Directglobe Groupe θα εκχωρήσει έναν αριθμό ανταλλαγής για το/τα συγκεκριμένο προϊόν/α και θα τον κοινοποιήσει στον καταναλωτή μέσω e-mail, φαξ ή τηλεφώνου. Η ανταλλαγή ενός προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά την απόδοση στον καταναλωτή ενός αριθμού ανταλλαγής σύμφωνα με τη διαδικασία που παρουσιάζεται παραπάνω.

Σε περίπτωση σφάλματος παράδοσης ή ανταλλαγής, οποιοδήποτε προϊόν προς ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων πρέπει να επιστραφεί στο Directglobe Groupe ως σύνολο και στην αρχική του συσκευασία, όπως έχει καταχωρηθεί, στην ακόλουθη διεύθυνση:

Deblinger

Οδός Greville 28

Λονδίνο, ΗΒ EC1N 8SU

Τηλέφωνο. 08 00 904 603 (Γαλλία)

Για να γίνει αποδεκτή, οποιαδήποτε επιστροφή πρέπει πρώτα να αναφερθεί στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Directglobe Groupe.
Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την εταιρεία Directglobe Groupe και θα σας επιστραφούν με τραπεζικό έμβασμα εκτός από την περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν αντιστοιχεί στην αρχική δήλωση του καταναλωτή στο κουπόνι.

 

κοντά

στη λίστα επιθυμιών