ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ Υπάρχει 0 άρθρα, 0 »Προβολή καλαθιού
Εξυπηρέτηση πελατών
μαρτυρίες
Πρώτα απ 'όλα, ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές σας, τη βοήθειά σας και την υπομονή σας για την παραγγελία μου με διαμαντένια κοσμήματα. Το διαμάντι είναι όμορφο Μου αρέσει πολύ που το παρέλαβα σήμερα και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που έκανα αυτή την αγορά κοσμημάτων στο διαδίκτυο με την πολύτιμη βοήθειά σας. Φυσικά, έχω αναστατώσει λίγο τον προϋπολογισμό, αλλά δεν μετανιώνω για τίποτα. Ελπίζω ειλικρινά ότι έκανα τη σωστή επιλογή και μια καλή συμφωνία για την αγορά αυτού του κοσμήματος με διαμάντια στο διαδίκτυο μέσω σας. Άκουγα με χαρά. Ορίστε, σας ευχαριστώ και πάλι για τη σοβαρότητά σας και ελπίζω να τα πούμε σύντομα.
   - Μ BOTELLA

Γεια σας, Έφτασε το πακέτο με τα κοσμήματα μου στο διαδίκτυο, το πήρα στην κατοχή μου σήμερα μέσω της κόρης μου. Το διαμαντένιο δαχτυλίδι είναι πολύ όμορφο, η αναμονή άξιζε τον κόπο. τις καλύτερες ευχές
   - Jocelyne ZERROUKI

Έλαβα το πακέτο χθες το βράδυ με τα κοσμήματά μου που παραγγέλθηκαν online. Σας ευχαριστώ. Με εκτίμηση, Wissam
   - Ουίσαμ μαλλούλ

Γεια σας, δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω για την ταχύτητά σας στην παράδοση της διαμαντένιας παραγγελίας μου ... Σε κάθε περίπτωση, δεν θα διστάσω να σας παραγγείλω τη βέρα μου (ξέρω ήδη ποιο μοντέλο!) Και να σας προτείνω κατάστημα κοσμημάτων online στους φίλους μου !!! Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ για όλα. Χαιρετισμοί. Δεσποινίς Τζουστίνο
   - δεσποινίς Τζουστίνο

Ευχαριστούμε για την παραγγελία που λάβατε χωρίς πρόβλημα.
   - Maryse SCHOCH

Έλαβα την παραγγελία μου το Σάββατο και θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου. Το δαχτυλίδι ήταν πολύ καλύτερο από ό, τι φανταζόμουν ότι είναι στην πραγματικότητα είναι τέλειο. Το επίπεδο εξυπηρέτησης ήταν υψηλό. Έτσι, από αυτό θα συστήσω το κατάστημά σας σε άλλους ανθρώπους. Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ με τους καλύτερους χαιρετισμούς
   - Άνταμ Όλα

Είμαι ικανοποιημένος με τη διαμαντένια βέρα που έλαβα, χωρίς απογοήτευση. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την ανοχή που πληρώσατε για τρίτη φορά.
   - Φρανσουά Γκαρντέλ

Η παραγγελία μου μόλις παραδόθηκε. Ταν πολύ γρήγορο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ξανά για τις διαδικτυακές σας υπηρεσίες κοσμήματος.
   - ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΒΙΔ

Κύριε, έλαβα την πασιέντζα μου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το διαμαντένιο κόσμημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. S SOLER
   - Έρικ Σόλερ

Το διαμαντένιο δαχτυλίδι μου ταιριάζει πολύ. Σας ευχαριστώ για την ταχύτητά σας.
   - Marie-France UMHAUER

Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την παραγγελία μου για κοσμήματα με διαμάντια και σκοπεύω να έχω ένα άλλο για εσάς σε λίγους μήνες. Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά. Με εκτίμηση Rmks
   - Ρόουζ Μαρί Κούμπιακ

Τελικά παρέλαβα το πακέτο πρέπει να πω ότι τα κοσμήματα με διαμάντια είναι πολύ όμορφα και πράγματι το διαμάντι είναι πολύ όμορφο. Δεν απογοητεύτηκε. Μ Λε Λαν
   - Λε Λαν Τιερί

Σας ευχαριστώ για την παραγγελία μου κοσμημάτων με διαμάντια. Έλαβα τα υπέροχα κοσμήματα σε εξαιρετική τιμή και είμαι ενθουσιασμένος. Διακεκριμένοι χαιρετισμοί. G DELMOTTE
   - Génèvieve Delmotte

ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΚΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΧΕΡΙΣΤΙΚΑ
   - Sandrine PALANZUELA

Έλαβα την παραγγελία μου για κοσμήματα online, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ποιότητα της πέτρας και το διαμαντένιο δαχτυλίδι. Σας ευχαριστώ και θα προτείνω το ηλεκτρονικό σας κατάστημα κοσμημάτων στους γύρω μου. Με εκτίμηση Jean-Marc Batilliot
   - Ζαν-Μαρκ Μπατιλιό

Μόλις έλαβα την 4η παραγγελία μου SKDIAMANT - είμαι πάντα πολύ ικανοποιημένος με την online παραγγελία μου για κοσμήματα - εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής Μια τέτοια τιμή για κοσμήματα με διαμάντια δεν μπορεί να βρεθεί αλλού! Ο ιστότοπός σας είναι για μένα μια αξιόπιστη αναφορά για τις online αγορές κοσμημάτων μου. Παράδοση σε 6 ημέρες όπως είχε προγραμματιστεί. Πολύ φιλικός και επαγγελματίας υπεύθυνος παράδοσης UPS. Χάρη σε εσάς, δεν απογοητεύτηκα ποτέ. Τα λέμε σύντομα στον ιστότοπό σας. Κρίμα που δεν υπάρχει διαμαντένιο βραχιόλι ... Με εκτίμηση, Jocelyne ZERROUKI
   - ΖΕΡΡΟΥΚΙ

Μόλις έλαβα σήμερα από το δέμα της Fedex την παραγγελία μου για κοσμήματα στο διαδίκτυο, δηλαδή ένα δαχτυλίδι πασιέντζας. Εγώ και ο σύζυγός μου θέλουμε να σας συγχαρούμε για τον επαγγελματισμό σας: το διαμαντένιο δαχτυλίδι μου είναι υπέροχο, τόσο η λάμψη όσο και το φινίρισμά του. Τα λέμε σύντομα για μελλοντικές αγορές διαμαντιών! Armelle και Alain RUYS
   - Αρμέλ Ρούις

Έλαβα την παράδοση της παραγγελίας μου για κοσμήματα στο διαδίκτυο και το προϊόν φαίνεται να είναι συνεπές με την έρευνά μου για online κοσμήματα. Είμαι ικανοποιημένος από την εξυπηρέτησή σας και σας ευχαριστώ που τηρήσατε τις προθεσμίες παράδοσης. Έτσι, διαβίβασα τη συμφωνία πληρωμής μου. Διατηρώ τη διεύθυνση του διαδικτυακού σας ιστότοπου κοσμημάτων. Καλή Πρωτοχρονιά και ευχές για αυτό που έρχεται. Ζαν-Πιερ ΣΟΚΟΛΟΦ
   - Jean-Pierre SOKOLOFF

Η παραγγελία έγινε καλά δεκτή σήμερα, πολύ όμορφο διαμαντένιο δαχτυλίδι. Σας ευχαριστώ
   - Μισέλ Ριβέλλα

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
   - Κάτια Σινάμα

Αγαπητέ κύριε ή κυρία, είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω την παράδοση της διαδικτυακής μου παραγγελίας κοσμημάτων με αρ. 2169. wantedθελα να σας πω ότι η εταιρεία σας μου έχει δώσει πλήρη ικανοποίηση μέχρι τώρα, τόσο για την ανταπόκριση των ομιλητών να απαντήσουν στις πολλές ερωτήσεις μου (!) Και για τους χρόνους παράδοσης για κοσμήματα με διαμάντια. Εάν μου ζητηθεί να εκφέρω γνώμη για την υπηρεσία σας, θα είναι πολύ θετικό. Σας ευχαριστώ όλους για αυτήν την ολοένα και πιο σπάνια "εξυπηρέτηση πελατών", ειδικά για "μικρούς πελάτες" όπως εγώ. Με εκτίμηση, Sandrine Bonastre
   - Sandrine Bonastre

Η παραγγελία κοσμημάτων με διαμάντια έγινε ευπρόσδεκτη ... Πολύ ικανοποιημένη ... Με εκτίμηση Janie Dutilh
   - Janie Dutilh

Μια γρήγορη σημείωση για να σας ενημερώσω ότι το πακέτο με την ηλεκτρονική μου παραγγελία κοσμημάτων έφτασε στο σπίτι μου σήμερα το πρωί και μόλις το άνοιξα. Δεν είμαι απογοητευμένος που περίμενα, τα διαμαντένια δαχτυλίδια είναι απλά υπέροχα. Σε αυτή την τιμή είναι ένα όνειρο. Ευχαριστώ που φτιάξατε το δικό μου. Μόλις κερδίσατε έναν πιστό πελάτη. Τα λέμε αργά ή γρήγορα για μια άλλη ... αφρώδη επένδυση.
   - Sylvie SEBAOUN

Μόλις παρέλαβα το διαμαντένιο δαχτυλίδι, είναι όμορφο !!
   - Μαχουέτ Κρίσταλ

Σας ενημερώνουμε για την επιτυχή παραλαβή του online πακέτου κοσμημάτων. Το διαμαντένιο δαχτυλίδι είναι όμορφο. Ευχαριστούμε την εξυπηρέτηση πελατών που ήταν καλή συμβουλή. Κυρία CLASSE D.
   - Dominique Classe

Έλαβα το διαμαντένιο δαχτυλίδι και σας ευχαριστώ. Το κομμάτι είναι υπέροχο! Μια απόλαυση για τα μάτια και την καρδιά. Είμαι ικανοποιημένος με την αγορά κοσμημάτων στο διαδίκτυο και θα ήθελα να συστήσω το κοσμηματοπωλείο σας σε πολλούς φίλους. Τις καλύτερες ευχές,
   - Ολιβιέ

Γεια σας και πάλι Λάβα καλά την παραγγελία μου για κοσμήματα online σήμερα και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αγορά μου. Με όλες μου τις ευχαριστίες Πολύ εγκάρδια Michèle Nicolas
   - Μισέλ Νικολά

Σας ευχαριστώ για την παρακολούθηση της διαδικτυακής παραγγελίας κοσμημάτων που έφτασε σε μένα την Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010 στις 12 το μεσημέρι. Διάβασα το περιεχόμενο την Κυριακή επιστρέφοντας από τις διακοπές: Εδώ είναι το σχόλιό μου που μπορείτε να εκτυπώσετε για εσάς, χωρίς να αναφέρετε το επώνυμό μου: Πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης για αυτό το ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια 0,50 καρατίων το καθένα: οι πέτρες είναι ιδιαίτερα κομμένες και το χρώμα Η πολύ όμορφο. Σας ευχαριστώ λοιπόν που ικανοποιήσατε τους πελάτες σας σε αυτό το σημείο, αυτό δεν συνέβαινε για μένα σε προηγούμενη παραγγελία που έγινε σε άλλο ιστότοπο που πωλούσε διαμαντένια κοσμήματα στο διαδίκτυο. Συνεπώς, ο ιστότοπός σας είναι για μένα μια αξιόπιστη και ιδιαίτερα προτεινόμενη αναφορά. Πάνω απ 'όλα, μην αλλάξετε τίποτα! Βαλέρι Α.
   - Valerie ALPHONSE

Wantedθελα να σας ευχαριστήσω για τη σκληρή δουλειά και την ακρόαση κατά τη διαδικασία διαδικτυακής παραγγελίας. Το διαμαντένιο δαχτυλίδι έφτασε στην ώρα του χθες και ταιριάζει απόλυτα με τις προσδοκίες μου. Δεν θα διστάσω ούτε δευτερόλεπτο για την επόμενη παραγγελία μου για διαμάντια ή κοσμήματα: θα περάσω από το Diamant-Anvers. Ευχαριστώ και πάλι Χαιρετισμούς
   - S. Leplat

Σας ευχαριστώ που παραδώσατε την παραγγελία μου για κοσμήματα με διαμάντια εγκαίρως. Το διαμαντένιο δαχτυλίδι είναι πολύ όμορφο!
   - Δρ Stéphane Zénou

Έλαβα το διαμαντένιο δαχτυλίδι στην ώρα του! Σας ευχαριστούμε που τηρήσατε αυτήν την προθεσμία. Το εξατομικευμένο δαχτυλίδι είναι πολύ όμορφο και εκτιμήθηκε. Σας ευχαριστώ και πάλι, με εκτίμηση,
   - Frédéric Le Brigand

Σας ευχαριστούμε, τα λέμε σύντομα στον ιστότοπό σας για περισσότερες διαδικτυακές αγορές κοσμημάτων!
   - Ντένις ΚΑΡΠΕΝΤΙΕΡ

Εδώ είναι η μαρτυρία μου: Χίλια ευχαριστώ στην ομάδα του SKdiamant για αυτό το υπέροχο δαχτυλίδι, που παραδόθηκε με ασφάλεια. Συνιστώ αυτό το διαδικτυακό κατάστημα κοσμημάτων σε όλους, για την ποιότητα των διαμαντιών τους ... Mme DE BARROS audrey (var)
   - Κυρία DE BARROS audrey

Σας ευχαριστώ για όλα και είμαι πολύ χαρούμενος με αυτήν την αγορά κοσμημάτων με διαμάντια - να είστε σίγουροι ότι θα προτείνω τον διαδικτυακό σας ιστότοπο κοσμημάτων στους γύρω μου που θα έχουν ανάγκες που ταιριάζουν με τα αντικείμενά σας. τις καλύτερες ευχές
   - Jocelyne divay

ΛΑΒΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2007 ΟΠΩΣ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ "SK Diamond" ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΝΕΙΡΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΚΟ ΣΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ
   - ΜΠΡΙΖΙΤ ΝΤΕΛΑΣΑΤ

Κύριε, έλαβα τη νέα παραγγελία κοσμημάτων στο διαδίκτυο. Wantedθελα να σας ευχαριστήσω για την επιχειρηματική σας οξυδέρκεια και να σας ενημερώσω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος με το εξατομικευμένο διαμάντι που στάλθηκε. Αντιο σας. Τις καλύτερες ευχές,
   - Olivier Le flaguais

Παρέλαβα το κουτί σήμερα και σας ευχαριστώ για αυτό. Ενθουσιασμένος με την εξυπηρέτηση και την επιμέλειά σας, θα ήθελα να ενημερώσω τους γύρω μου. Τα λέμε σύντομα ίσως για μια νέα αγορά.
   - Ντιντιέ Φουρνέλ

Έλαβα την πασιέντζα μου σε αντάλλαγμα, με αλλαγή του διαμαντιού. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή τη διαμαντένια παραγγελία. Χαιρετισμοί
   - Gosset Dominique

Παραγγελία κοσμημάτων με διαμάντια, καλοδεχούμενα, πολύ ικανοποιητικά. σε ευχαριστώ πάρα πολύ
   - Corinne GRIMALDI

Wantedθελα να σας ενημερώσω ότι παρέλαβα το πακέτο χθες με το προσαρμοσμένο εξατομικευμένο δαχτυλίδι. Σας ευχαριστώ για την ταχύτητα παρέμβασης. Καλή μέρα.
   - Frédéric Baudry

Η παράδοση των διαμαντένιων κοσμημάτων μου πραγματοποιήθηκε σήμερα 18 Ιανουαρίου 2012. Σας ευχαριστώ ειλικρινά για την ποιότητα των διαμαντιών: είναι υπέροχα. Πολύ χαρούμενος με αυτήν την παραγγελία. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
   - Isabelle DESBOIS

Επιβεβαιώνουμε την παραλαβή της διαδικτυακής μας παραγγελίας κοσμημάτων και την ικανοποίησή μας για τα προϊόντα! Σε ευχαριστώ. Τις καλύτερες ευχές. Τιερί ΟΜΧΑΥΕΡ
   - Τιερί ΟΜΧΑΟΥΕΡ

Wantedθελα να σας ευχαριστήσω για την αποτελεσματικότητα που δείξατε κατά την αποστολή της παραγγελίας μου για ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι που έφτασε στην ώρα του. Ωστόσο, δεν έχω λάβει το πιστοποιητικό γεμολογίας για την πέτρα, επομένως θα ήθελα να μάθω πότε θα το λάβω.
   - Φρανσουά Πουετ

Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την εξυπηρέτησή σας και σκοπεύω να παραγγείλω τη βέρα μου λίγο αργότερα από το διαδικτυακό κοσμηματοπωλείο σας. Παρακαλώ δεχθείτε τους χαιρετισμούς μου Souadia Sonia
   - Σουάδια Σόνια

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη βοήθεια και τον επαγγελματισμό σας στην απάντηση των ερωτήσεών μου κατά τη διαδικασία διαδικτυακής παραγγελίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που γνωρίζουμε ότι θα βάλετε τη σφραγίδα στο δαχτυλίδι και θα αλλάξετε το μέγεθος χωρίς επιπλέον κόστος. Ανυπομονούμε να λάβουμε το εξατομικευμένο μας δαχτυλίδι. Χαιρετισμοί
   - Ρος

VS ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΦΤΑΣΕ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΠΑ ΝΟΕΛ !!!! NS VS ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ ΤΟ PERRIN BARSAMIAN
   - Therry Perrin Barsamian

Το δέμα παραλήφθηκε χθες σε άριστη κατάσταση. Η πασιέντζα είναι τέλεια, σε ένα όμορφο περιβάλλον. Σας ευχαριστώ για την προσοχή στην παράδοση της παραγγελίας κοσμημάτων μου.
   - Κύριε Bruno Boussiron

Φοβερός! Μια ακτίνα ελπίδας, σας ευχαριστώ πολύ για τη σοβαρότητα, την επικοινωνία και την αφοσίωσή σας στην παράδοση της διαδικτυακής παραγγελίας κοσμημάτων μου. Ντέιβιντ ΛΟΥΚΑΣ
   - Ντέιβις Λούκας

ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ (Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΚΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ ΑΡΙΘ. 3279) ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΜΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΟΥ
   - Κυρία BEKAERT MARTINE

Αγαπητέ Κύριε, έλαβα το πιστοποιητικό από τις ΗΠΑ σήμερα. Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας Με εκτίμηση Sylvie Lambotte
   - Sylvie Lambotte

Γεια σας, συγχαρητήρια στο διαδικτυακό σας κοσμηματοπωλείο για την τήρηση του Κώδικα Καταναλωτή και του νόμου της εξ αποστάσεως πώλησης!
   - Denis BELHOMME (Διευθύνων Σύμβουλος Mutuelle Europe)

Όμορφο, δεν μετανιώνω για την επιλογή μου! Ευχαριστώ και τα λέμε σύντομα. Χαιρετισμούς σε όλη την ομάδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
   - Chantal VAN HAAF

Μόλις παρέλαβα το διαμαντένιο δαχτυλίδι. Είμαι πολύ ικανοποιημένος και σας ευχαριστώ πολύ για τον επαγγελματισμό σας και τις υπηρεσίες σας. Με εκτίμηση, Stéphanie LOPEZ
   - Stephanie LOPEZ

ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ
   - ΜΑΡΤΙΝ ΡΕΝΥ

Γεια σας, μπορείτε να βάλετε τη γνώμη μου στον ιστότοπό σας; Ευχαριστώ Πολύ όμορφο δαχτυλίδι αντάξιο του μεγαλύτερου κοσμήματος σε εξαιρετική τιμή. Ιστότοπος που προτείνει για τον επαγγελματισμό του και την ποιότητα των διαδικτυακών διαμαντιών! Μαρίκα Μάγιερ
   - Μαρίκα Μάγιερ

ασφαλής πληρωμή
Γενικοί όροι πώλησης
  1. εισαγωγικό προοίμιο

Η SARL DIRECTGLOBE GROUPE εμπορεύεται κοσμήματα και άλλα προϊόντα κοσμημάτων μέσω της ιστοσελίδας της, προσβάσιμης στη διεύθυνση www.diamant-anvers.com (εφεξής καλούμενη «Ιστοσελίδα»).

Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης (εφεξής καλούμενος GTC) ισχύουν για τον ιστότοπο και τη χρήση του και εφαρμόζονται σε σχέση με τη σύναψη οποιασδήποτε εξ αποστάσεως πώλησης μέσω του ιστότοπου.

Αυτά τα Ε & Κ μπορούν να προβληθούν στον Ιστότοπο. Επιπλέον, μια έκδοση σε μορφή .pdf μπορεί να μεταφορτωθεί ή / και να εκτυπωθεί από οποιονδήποτε χρήστη του Ιστότοπου, αυτή η έκδοση είναι διαθέσιμη από τον Ιστότοπο.

Αυτοί οι όροι συμμόρφωσης συμμορφώνονται από κάθε άποψη με τις απαιτήσεις για τις πωλήσεις εξ αποστάσεως και, ιδίως, με τις διατάξεις που προβλέπονται στο πλαίσιο αυτό από τα άρθρα L. 111-1, L. 113-3 και L. 121-18 και επόμενα. Κωδικός καταναλωτή Το Σε περίπτωση υποχρεωτικών νομικών διατάξεων που παραλείπονται ή αντιφάσκονται, οι εν λόγω υποχρεωτικές νομικές διατάξεις θα εφαρμόζονται στο πλαίσιο οποιασδήποτε πώλησης ή / και υπηρεσίας που πραγματοποιείται μέσω της Ιστοσελίδας.

Υπενθυμίζεται ότι η SARL DIRECTGLOBE GROUPE δεν πραγματοποιεί τηλεφωνική παρακολούθηση των πελατών της ή των προοπτικών της. Κατά συνέπεια, οι διατάξεις του Κώδικα Καταναλωτή που ισχύουν για τον έλεγχο από πόρτα σε πόρτα, ιδίως τα άρθρα L. 121-21 επ. Και L. 121-27 του Κώδικα Καταναλωτή, δεν εφαρμόζονται σε συναλλαγές που υπάγονται σε αυτόν τον GTC.

Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν μεταξύ:

η εταιρεία DIRECTGLOBE GROUPE,

Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης (SARL) με κεφάλαιο 7.500 ευρώ, εγγεγραμμένο στο Μητρώο Εμπορικών και Εταιρικών Εταιρειών του Παρισιού με αριθμό Β 504 466 111, η έδρα της οποίας βρίσκεται στη 149 Avenue du Maine, 75014 Paris, λαμβανόμενη κατ 'ιδίαν του νόμιμου εκπροσώπου της ( εφεξής καλούμενη Εταιρεία),

et

κάθε ενήλικο φυσικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί, συμβουλεύεται και παραγγέλνει διαδικτυακά στον Ιστότοπο (εφεξής «Πελάτης»).

  1. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ GTC

Αυτά τα GTC αποσκοπούν στην αποσαφήνιση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των μερών κατά την πώληση αγαθών και υπηρεσιών που προσφέρονται στον Ιστότοπο. Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες που συνάπτονται σε αυτόν τον ιστότοπο.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1369-1 του Αστικού Κώδικα, αυτά τα GTCS μπορούν να διατηρηθούν από οποιοδήποτε άτομο επισκέπτεται την Ιστοσελίδα, μέσω ηχογράφησης υπολογιστή και μπορούν επίσης να εκτυπωθούν.

Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν εφόσον εμφανίζονται στον ιστότοπο. Συνεπώς, μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή, χωρίς ειδοποίηση και χωρίς συγκεκριμένες πληροφορίες προς τον Πελάτη, από την Εταιρεία. Συνεπώς, οι πελάτες καλούνται να συμβουλεύονται τακτικά τον GTC και, σε κάθε περίπτωση, πριν από οποιαδήποτε αγορά στον Ιστότοπο.

Σε περίπτωση αγοράς από έναν Πελάτη, οι ισχύοντες GTC είναι αυτοί που είναι διαδικτυακοί την ημέρα αγοράς στον Ιστότοπο. Σε περίπτωση που, μετά την ημερομηνία τροποποίησης ή διαγραφής τους από τον Ιστότοπο, αυτοί οι GTC παραμένουν προσβάσιμοι στο κοινό μέσω άλλων ιστότοπων ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο, ​​ωστόσο δεν θα είναι πλέον εκτελεστοί έναντι της Εταιρείας.

Συνάπτοντας σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης με την Εταιρεία μέσω της Ιστοσελίδας, ο Πελάτης αποδέχεται ρητά, αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα όλα αυτά τα GTCS.

  1. ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΩΝ

Όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει με την Εταιρεία έχει τα ακόλουθα στοιχεία και μέσα επικοινωνίας:

ΟΜΑΔΑ DIRECTGLOBE / Εξυπηρέτηση πελατών

 

Ιστότοπος Diamond-anvers.com

Ταχυδρομική διεύθυνση: 149 avenue du Maine - 75014 PARIS

Τηλέφωνο: 08 00 90 46 03/01 77 47 51 21 - φαξ: 08 00 90 46 03

Email: contact@diamant-anvers.com

 

  1. Πληροφορίες σχετικά με ΠΡΟDΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον Ιστότοπο είναι διαθέσιμες στον Ιστότοπο. Αυτές οι πληροφορίες συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις που απαιτούνται από τα ισχύοντα νομικά και κανονιστικά κείμενα και, ιδίως, από τα άρθρα L. 111-1 και L. 113-3 του Κώδικα Καταναλωτή και με το υπουργικό διάταγμα της 3ης Δεκεμβρίου 1987 σχετικά με την ενημέρωση των καταναλωτών στις τιμές.

Τα προϊόντα που προσφέρονται έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, ως ένδειξη:

  • όνομα του υπό εξέταση προϊόντος

  • ονομασία

  • φύση και λεπτομέρειες των εξαρτημάτων

  • βάρος λίθων και μετάλλων

  • quantité

  • χρώματα

  • ειδικές ιδιότητες.

Όπου ισχύει, οι μέθοδοι και οι συμβουλές για χρήση αναφέρονται για καθένα από τα προϊόντα που προσφέρονται στον Ιστότοπο στην περιγραφή του υπό εξέταση προϊόντος ή, το αργότερο, κατά την παράδοση του σχετικού προϊόντος.

Ένας Πελάτης έχει τη δυνατότητα να λάβει πρόσθετες πληροφορίες επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών στις συντεταγμένες που αναφέρονται στο άρθρο 3 παραπάνω.

Όλα τα έγγραφα παρουσίασης, φωτογραφίες, γραφικά κ.λπ. των προϊόντων στον Ιστότοπο είναι μόνο ενδεικτικά και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη της Εταιρείας ως προς αυτό.

Όλα τα είδη που πωλούνται από την Εταιρεία συμμορφώνονται με τους γαλλικούς κανονισμούς.

  1. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΡΟDΟΝΤΩΝ

 

    1. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Όλα τα διαμάντια που παραγγέλλονται στον ιστότοπο παραδίδονται και συνοδεύονται από πιστοποιητικό γνησιότητας ή εμπειρογνωμοσύνης ή / και ακριβή περιγραφή που περιλαμβάνει μοναδικό αριθμό αναφοράς που έχει καθοριστεί από ένα από τα ανεξάρτητα γεμολογικά εργαστήρια αναγνωρισμένο διεθνώς.

Κάθε κομμένο διαμάντι που πωλείται από τον ιστότοπο μπορεί επομένως να συνοδεύεται από έκθεση εργαστηρίου από τους ακόλουθους οργανισμούς:

  • GIA (Γεμολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής) - www.gia.edu

  • EGL (Ευρωπαϊκό Γεμολογικό Εργαστήριο) - www.eglreports.org

  • AGS (American Gem Society) - www.agslab.com

  • IGL (Διεθνή Γεμολογικά Εργαστήρια) - www.igl-labs.com

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η προσοχή του Πελάτη εφιστάται από τυχόν διαφορές στις πρακτικές και τις αναλύσεις που πραγματοποιούνται από καθένα από αυτά τα εργαστήρια ως μέρος της πιστοποίησής τους όσον αφορά τις ιδιότητες των λίθων. Αυτές οι διαφορές μπορεί ιδίως να εξηγήσουν τις διαφορές τιμών στα κοσμήματα και τα διαμάντια που προσφέρονται προς πώληση στον Ιστότοπο.

Για τυχόν πρόσθετες ή συγκριτικές πληροφορίες σχετικά με αυτό, οι Πελάτες καλούνται να επικοινωνήσουν με την Εξυπηρέτηση Πελατών ή / και να λάβουν πληροφορίες απευθείας από αυτούς τους φορείς πιστοποίησης ή οποιονδήποτε άλλο επαγγελματία διαμαντιών.

Σε κάθε περίπτωση, οι φορείς πιστοποίησης που επιλέγονται από την Εταιρεία για την πώληση αυτών των προϊόντων στον Ιστότοπο αποτελούν αντικείμενο διεθνούς αναγνώρισης. Συνεπώς, η αντίστοιχη ικανότητά τους και η ποιότητα πιστοποίησης δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από την Εταιρεία, η οποία σκοπεύει να αρνηθεί οποιαδήποτε ευθύνη ως προς αυτό.

Επιπλέον, σχετικά με οποιαδήποτε επεξεργασία σε κόσμημα ή πέτρα: σύμφωνα με το διάταγμα αριθ. 2002-65 της 14ης Ιανουαρίου 2002 σχετικά με το εμπόριο πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών, πολύτιμων λίθων, οργανικών υλικών, καλλιεργημένων μαργαριταριών και λεπτών μαργαριταριών που έχουν υποστεί, κατά περίπτωση, θεραπεία με ακτινοβόληση, με λέιζερ, με βαφή, με διάχυση επιφάνειας, με πλήρωση, ενδεχομένως ως υπόλειμμα θερμικής επεξεργασίας, άχρωμων ξένων ουσιών που έχουν στερεοποιηθεί στις εξωτερικές κοιλότητες και εμφανίζουν σπασίματα στην αντανάκλαση ορατά με μεγεθυντικό φακό 10 φορές ή με οποιαδήποτε άλλη εργαστηριακή μέθοδο που τροποποιεί την εμφάνιση, το χρώμα ή την καθαρότητά τους, πρέπει να συνοδεύεται από ένα φύλλο πληροφοριών που περιγράφει οι εφαρμοζόμενες θεραπείες, εκτός από τις πρακτικές που αναφέρονται στο άρθρο 3 του διατάγματος, τα αποτελέσματά τους και οι προφυλάξεις που πρέπει να ληφθούν στη συντήρηση πέτρας, οργανικής ύλης ή μαργαριταριού διατίθενται στον καταναλωτή πριν από την πώληση και στη συνέχεια επιστρέφονται σε αυτόν με το τιμολόγιο.


 

Χάρη στο προαναφερθέν διάταγμα της 14ης Ιανουαρίου 2002, οι Πελάτες ενημερώνονται μέσω σύνδεσης στον Ιστότοπο ότι ορισμένοι πολύτιμοι λίθοι μπορεί να έχουν αποτελέσει αντικείμενο παραδοσιακών λαπιδιαρικών πρακτικών, με τη χρήση άχρωμων υγρών και θέρμανσης και ότι τα μαργαριτάρια μπόρεσαν να κάνουν υπόκειται σε ξέπλυμα.

    1. ΚΡΑΤΗΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

Σύμφωνα με το Νόμο (ιδίως σύμφωνα με εγκύκλιο της 22ας Ιουλίου 2010), η Εταιρεία πρέπει να καταχωρίσει σε μητρώο τις αγορές, τις πωλήσεις, τις αποδείξεις και τις παραδόσεις πολύτιμων λίθων και πολύτιμων λίθων που διαθέτει στους Πελάτες της μέσω της Ιστοσελίδας του.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ταυτότητα και η διεύθυνση των προσώπων που έχουν πουλήσει αντικείμενα από πολύτιμα μέταλλα, καθώς και τα υλικά, η φύση τους, ο αριθμός, το βάρος, ο τίτλος, η προέλευση, η ημερομηνία εισόδου και εξόδου αυτών των υλικών και έργων μπορεί να να εγγραφεί σε αυτό το μητρώο που ονομάζεται "Αστυνομικό Βιβλίο".

Νέα και μεταχειρισμένα έργα για οποιονδήποτε λόγο πρέπει επίσης να καταχωρούνται σε αυτό το μητρώο σύμφωνα με τα άρθρα 537 και 538 του Γενικού Φορολογικού Κώδικα.

Σύμφωνα με το άρθρο 56J sexdecies του παραρτήματος IV του Γενικού Φορολογικού Κώδικα, αυτό το μητρώο μπορεί να συνταχθεί σε χαρτί (στο μητρώο και να μονογραφηθεί από τη δημοτική αρχή) ή μέσω λογισμικού σύμφωνα με τις κανονιστικές διατάξεις που προβλέπονται στο άρθρο 56 J sexdecies του Παραρτήματος IV του Γενικού Φορολογικού Κώδικα ή αποτελούνται από λογαριασμούς σύμφωνα με τα άρθρα L. 123-12 έως L. 123-17 του Εμπορικού Κώδικα ή με το άρθρο 286-I- 3 ° του Γενικού Φορολογικού Κώδικα.

    1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΙΜΜΠΕΡΛΗ

Η Εταιρεία δεσμεύεται να σέβεται το σύστημα πιστοποίησης της διαδικασίας Kimberley. Αυτή η διαδικασία καθορίζει τις προϋποθέσεις για τον έλεγχο της παραγωγής και του εμπορίου ακατέργαστων διαμαντιών.

Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό αριθ. 2368/2002, της 20ής Δεκεμβρίου 2002, για την εφαρμογή του συστήματος πιστοποίησης της διαδικασίας Kimberley για το εμπόριο ακατέργαστων διαμαντιών, τα διαμάντια που παρέχονται από την Εταιρεία προέρχονται από νόμιμες πηγές που δεν εμπλέκονται στη χρηματοδότηση ένοπλων συγκρούσεων, όπως αυτή που υπάρχει στην Αγκόλα, τη Σιέρα Λεόνε και τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Αυτό το κριτήριο είναι ένα από τα σημεία επιλογής για τους προμηθευτές μας.

 

Η Εταιρεία πωλεί μόνο μέσω της Ιστοσελίδας της γνήσια, φυσικά και διεθνώς πιστοποιημένα διαμάντια, καθώς και πολύτιμους λίθους και ημιπολύτιμους λίθους φυσικής προέλευσης.

  1. ΤΙΜΗ ΠΡΟDΟΝΤΩΝ

Η τιμή των ειδών είναι σε Ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά ρητά. Ο ισχύων συντελεστής ΦΠΑ είναι αυτός που ισχύει στη Γαλλία την ημέρα της παραγγελίας. Οποιαδήποτε αλλαγή στον συντελεστή ΦΠΑ θα αντικατοπτρίζεται αυτόματα στην τιμή των προϊόντων.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ανά πάσα στιγμή τις τιμές πώλησης που εμφανίζονται στους καταλόγους της. Η τιμή πώλησης που διατηρείται για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αντιστοιχεί στην τιμή που αναφέρεται στο διαδίκτυο, επικυρωμένη από τον Πελάτη κατά τη στιγμή της τελικής καταχώρισης της παραγγελίας του στον Ιστότοπο (εκτός τυπογραφικού λάθους), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 παρακάτω.

Σε περίπτωση σφάλματος στην εμφάνιση της τιμής του προϊόντος στον Ιστότοπο, παρά τις προφυλάξεις που λαμβάνονται από την Εταιρεία, το εν λόγω προϊόν δεν μπορεί να παραδοθεί. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί με email. Επομένως, θα κληθεί να ανανεώσει την αγορά του στη διορθωμένη τιμή, εάν το επιθυμεί. Διαφορετικά, οποιαδήποτε παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Τα έξοδα παράδοσης και τα έξοδα εισαγωγής των ειδών (φόροι και δασμοί) βαρύνουν τον Πελάτη, εκτός εάν από την περιγραφή του προϊόντος στην Ιστοσελίδα προκύπτει ότι τα έξοδα παράδοσης περιλαμβάνονται στην τιμή πώλησης.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου L. 121-19 του Κώδικα Καταναλωτή, ο πελάτης θα λάβει, κατά την παράδοση, για καθένα από τα είδη, γραπτή επιβεβαίωση της τιμής που πληρώθηκε, λεπτομερώς την τιμή των ειδών, το κόστος παράδοσης και το κόστος εισαγωγής χρεώνεται σε αυτήν, εάν ισχύει.

  1. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Σε περίπτωση πώλησης ενός προϊόντος που προσφέρεται στον Ιστότοπο, αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις θεωρούνται ότι τίθενται σε ισχύ την ημερομηνία που η παραγγελία πραγματοποιείται στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1369-2 του Αστικού Κώδικα, ο Πελάτης θα έχει τη δυνατότητα, πριν επιβεβαιώσει οριστικά την παραγγελία του, να ελέγξει τα στοιχεία της παραγγελίας του και τη συνολική τιμή της και να διορθώσει τυχόν λάθη, προτού το επιβεβαιώσει για να εκφράσει σταθερή και τελική αποδοχή (το λεγόμενο σύστημα "διπλό κλικ", το τελευταίο κλικ που ονομάζεται "αποδοχή" εξομοιώνεται με τη χειρόγραφη υπογραφή που αναφέρεται στο άρθρο 1341 του Αστικού Κώδικα και αποτελεί τη σύναψη της σύμβασης).

Από τη στιγμή που ο Πελάτης θα επικυρώσει την παραγγελία του με το «κλικ αποδοχής», η Εταιρεία θα επιβεβαιώσει τη λήψη της χωρίς καθυστέρηση και ηλεκτρονικά. Η αποδοχή από τον Πελάτη θεωρείται τότε αμετάκλητη και μπορεί να τεθεί υπό αμφισβήτηση μόνο στις περιπτώσεις που προβλέπονται εξαντλητικά στα άρθρα 9, 12 και 13 του παρόντος GTC.

Ωστόσο, όσον αφορά την Εταιρεία, η πώληση θα θεωρηθεί οριστική μόνο μετά την παραλαβή της πλήρους τιμής συμπεριλαμβανομένου του φόρου της παραγγελίας από τον Πελάτη. Μετά τη λήψη αυτής της πληρωμής ή τη ρητή αποδοχή της παραγγελίας από την Εταιρεία, η Εταιρεία θα στείλει στη συνέχεια στον Πελάτη μια επιβεβαίωση παραγγελίας που καθορίζει την αποστολή των ειδών.

Σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος κατά την παραλαβή της πλήρους πληρωμής, η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί από την Εταιρεία, οπότε τα ποσά που έχουν ήδη καταβληθεί θα επιστραφούν στον Πελάτη, χωρίς η Εταιρεία να είναι υπεύθυνη ως προς αυτό..

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου L. 122-1 του Κώδικα Καταναλωτή, η Εταιρεία θα δικαιούται να αρνηθεί οποιαδήποτε μη φυσιολογική παραγγελία ή παραγγελία κακή πίστη, καθώς και σε περίπτωση αποτυχίας ενός προμηθευτή της ή ισχύος ανωτέρα βία. Επιπλέον, η Εταιρεία θα δικαιούται να αρνηθεί οποιαδήποτε παραγγελία από έναν Πελάτη με τον οποίο υπάρχει διαφορά σχετικά με την πληρωμή προηγούμενης παραγγελίας.

 

 

  1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

Η Εταιρεία προσφέρει προσφορά προσαρμογής για ορισμένα προϊόντα. Οι ειδικοί όροι του παρόντος άρθρου 8. ισχύουν για όλες τις πωλήσεις ειδών που εξατομικεύονται και ολοκληρώνονται εξ αποστάσεως. Όλες οι διατάξεις του GTC που δεν τροποποιήθηκαν από αυτούς τους ειδικούς όρους εξακολουθούν να ισχύουν.

Με τον όρο «εξατομικευμένα αντικείμενα» ή «εξατομίκευση», η Εταιρεία εννοεί κάθε αντικείμενο που έχει τροποποιηθεί για να ανταποκριθεί καλύτερα στις προσδοκίες του Πελάτη, καθώς και οποιοδήποτε προϊόν που δημιουργήθηκε από αυτόν ως μέρος της υπηρεσίας «Δημιουργήστε το κόσμημά σας», αυτά περιλαμβάνουν επίσης διαμάντια. D παράμετροι χρώματος και IF καθαρότητας προσβάσιμες στον ιστότοπο.


 

Η παραγγελία εξατομικευμένων ειδών πραγματοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 παραπάνω.


 

Όσον αφορά την παραγγελία ειδών που εξατομικεύονται έτσι από την Εταιρεία κατόπιν ρητού αιτήματος του Πελάτη, ισχύουν οι ακόλουθοι ειδικοί όροι:


 

  • η περιγραφή του προϊόντος που εξατομικεύεται από τον Πελάτη θα αναλυθεί στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας στον Ιστότοπο. Η εξατομίκευση θα πραγματοποιηθεί μόλις γίνει ρητά αποδεκτή από τον Πελάτη με το δεύτερο κλικ που ονομάζεται «κλικ αποδοχής» στο τέλος της διαδικτυακής παραγγελίας, μετά την παρουσίαση της περίληψης εξατομίκευσης του προϊόντος.


 

  • Δεδομένης της εξατομικευμένης φύσης τους, τα εν λόγω εξατομικευμένα αντικείμενα δεν μπορούν να επιστραφούν, να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν. Καμία περίοδος ανάληψης δεν μπορεί να ωφελήσει τον Πελάτη. Κατά συνέπεια, οι διατάξεις του άρθρου 9 παρακάτω δεν ισχύουν για εξατομικευμένα αντικείμενα, ανεξάρτητα από την υπηρεσία εξατομίκευσης που χρησιμοποιείται. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, ο πελάτης εξακολουθεί να επωφελείται από τις εγγυήσεις που προβλέπονται στα άρθρα 12 και 13 του παρόντος GTC.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΛΗΗΣ / ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ OR ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η Εταιρεία σκοπεύει οι Πελάτες της να μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στο άρθρο L. 121-1 του Κώδικα Καταναλωτή υπό τις καλύτερες συνθήκες.

Αυτή η περίοδος ανάληψης αρχίζει να ισχύει μόνο από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον Πελάτη.

 

Έτσι, ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που παραδόθηκαν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στην αρχική τους συσκευασία, πλήρη (κουτιά, αξεσουάρ, προστασίες, φυλλάδιο, εγγύηση κ.λπ.) και συνοδευόμενα από το δελτίο επιστροφής. , καθώς και αντίγραφο του τιμολογίου, το σύνολο επιστρέφεται από τον Πελάτη στη διεύθυνση που αναφέρεται στο άρθρο 3.

 

Εναπόκειται στον Πελάτη να παράσχει απόδειξη αυτής της επιστροφής, η οποία συνεπάγεται ότι τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με συστημένη επιστολή ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο δίνοντας μια συγκεκριμένη ημερομηνία, ενώ οι κίνδυνοι επιστροφής παραμένουν ως τέτοιοι με έξοδα του Πελάτη.

Στον Πελάτη θα επιστραφεί ολόκληρο το τίμημα της παραγγελίας του με την επιφύλαξη του δικαιώματος υπαναχώρησης, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης.

Όσον αφορά τη φύση και την αξία των προϊόντων που πωλούνται από την Ιστοσελίδα, ο Πελάτης ενημερώνεται ρητά ότι η περίοδος επιστροφής της παραγγελίας θα είναι δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής από την Εταιρεία του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Επιπλέον, πέρα ​​από το δικαίωμα υπαναχώρησης που ενυπάρχει στον Πελάτη, όπως ορίζεται παραπάνω, ο Πελάτης θα έχει τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέχρι τη λήξη περιόδου τριάντα (30) ημερών μετά την παράδοσή τους, εάν δεν είναι ικανοποιημένος, και αυτό έναντι επιστροφής χρημάτων ή ανταλλαγής του προϊόντος.

Ωστόσο, ο Πελάτης ενημερώνεται ότι δεν θα μπορεί να επωφεληθεί από αυτήν την περίοδο τριάντα (30) ημερών σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν προς πώληση ή υπόκειται σε προωθητική πώληση. Στην περίπτωση αυτή, μπορεί να εφαρμοστεί μόνο το δικαίωμα υπαναχώρησης και η νόμιμη περίοδός του. Τα διαμάντια εκκαθάρισης 2 καρατίων και άνω δεν επιστρέφονται ή ανταλλάσσονται.

Εκτός εάν αναφέρεται ρητά από τον Πελάτη, τα τραπεζικά στοιχεία για επιστροφή χρημάτων θεωρούνται πανομοιότυπα με αυτά που αναφέρονται κατά την τοποθέτηση της αρχικής παραγγελίας.

Έτσι, η επιστροφή των προϊόντων που επιστρέφονται στην τιμολογημένη τιμή θα γίνεται, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής για τα προϊόντα, με πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό του Πελάτη που αντιστοιχεί στην τραπεζική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για πληρωμή ή με μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό του Πελάτη, σε τις δεκατέσσερις (14) ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής από την Εταιρεία των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται ημιτελή, χαλασμένα, κατεστραμμένα, αλλοιωμένα, λερωμένα ή σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση που εύλογα υποδηλώνει ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, δεν επιστρέφονται ή ανταλλάσσονται και επιστρέφονται στον Πελάτη ταχυδρομικά με έξοδά τους.

Κατά την περίοδο της επιδημίας, δεν επιτρέπεται καμία επιστροφή κοσμημάτων που παραγγέλθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και, κατά συνέπεια, δεν θα γίνει καμία αποζημίωση.

  1. ΠΛΗΡΩΜΗ

Ο Πελάτης μπορεί να τοποθετήσει και να πληρώσει για τις παραγγελίες του:

  • με τραπεζική κάρτα: πληρώνοντας ολόκληρο το τίμημα συμπεριλαμβανομένου του φόρου της παραγγελίας του στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας, το ποσό χρεώνεται στη συνέχεια μετά την επικύρωση της παραγγελίας και σύμφωνα με τους όρους χρήσης της τραπεζικής κάρτας του Πελάτη. Ελλείψει πληρωμής, η πώληση δεν θα είναι τέλεια και το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί.

 

  • Με τραπεζική μεταφορά: σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας για να λάβετε τα στοιχεία των τραπεζικών στοιχείων της Εταιρείας και κάθε αναφορά που πρέπει να αναφέρεται στη μεταφορά για την τέλεια ταυτοποίησή της.

Οποιαδήποτε καθυστέρηση πληρωμής, εάν δεν έχει ως αποτέλεσμα τη λήξη της πώλησης, επιφέρει καθυστερημένες κυρώσεις σε ποσοστό 1.5 φορές το νόμιμο επιτόκιο που ίσχυε και ισχύει από την ημέρα της σύναψης της σύμβασης πώλησης.

Σε περίπτωση άρνησης έγκρισης πληρωμής με τραπεζική κάρτα, σε περίπτωση μη πληρωμής γενικά και σε περίπτωση απάτης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς τερματισμού της πώλησης.

  1. Παράδοση

Ο Πελάτης θα ενημερωθεί για την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος που παραγγέλθηκε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Εάν ο ιστότοπος δεν είναι σε θέση να καθορίσει την εν λόγω ημερομηνία παράδοσης, αυτή η παράδοση θα πραγματοποιηθεί εντός μέγιστου χρονικού διαστήματος 30 (τριάντα) ημερών από την ημερομηνία της τελικής επικύρωσης της παραγγελίας και / ή της πληρωμής της στην Εταιρεία.

Τα προϊόντα που αγοράζονται στον Ιστότοπο μπορούν να παραδοθούν στη Μητροπολιτική Γαλλία. Για προορισμούς εκτός αυτής της επικράτειας, ο Πελάτης καλείται να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Η παράδοση γίνεται πάντα στη διεύθυνση που υποδεικνύει ο Πελάτης και τις περισσότερες φορές πραγματοποιείται από την La Poste με πρωτοβουλία της Εταιρείας, ανάλογα με τα προϊόντα που πωλούνται.

Εάν ο Πελάτης απουσιάζει κατά την παράδοση, μια τηλεφωνική κάρτα θα παραμείνει στο γραμματοκιβώτιό του που θα τον καλεί να παραλάβει το πακέτο του στο ταχυδρομείο του ή στον μεταφορέα.

Η παράδοση θεωρείται αποτελεσματική κατά την πρώτη παρουσίαση των εμπορευμάτων στη διεύθυνση παράδοσης που υποδεικνύει ο Πελάτης κατά την παραγγελία και επικυρώνεται κατά την πληρωμή.

Η παράδοση των αγαθών θα γίνει μόνο με υπογραφή από τον παραλήπτη Πελάτη ενός δελτίου παράδοσης.

Ο Πελάτης έχει την υποχρέωση να ελέγξει την κατάσταση της συσκευασίας και τη συμμόρφωση των προϊόντων που παραδόθηκαν κατά την παράδοση, πριν υπογράψει το δελτίο παράδοσης.

Οποιαδήποτε ανωμαλία σχετικά με την παράδοση (ζημιά, χαμένο προϊόν σε σύγκριση με το δελτίο παράδοσης, χαλασμένη συσκευασία, σπασμένα προϊόντα, ανοιχτή συσκευασία κ.λπ.) πρέπει να επισημαίνεται σχολαστικά και επιτακτικά στο δελτίο παράδοσης με τη μορφή "χειρόγραφων αποθεμάτων", συνοδευόμενη από υπογραφή του Πελάτη με την ημερομηνία.

Ο Πελάτης πρέπει επίσης να επιβεβαιώσει την ύπαρξη αυτής της ανωμαλίας στέλνοντας στον μεταφορέα εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης μια συστημένη επιστολή που περιέχει τα εν λόγω παράπονα.

Ο πελάτης πρέπει να στείλει ένα αντίγραφο αυτής της επιστολής με φαξ, ταχυδρομείο ή e-mail στην Εταιρεία στα στοιχεία επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών που αναφέρονται στο άρθρο 3 των παρόντων όρων και προϋποθέσεων. Τα στοιχεία επικοινωνίας του μεταφορέα θα εμφανιστούν στο δελτίο παράδοσης.

Εάν αυτές οι διατυπώσεις δεν ολοκληρωθούν εγκαίρως, τα προϊόντα θα θεωρηθούν ότι συμμορφώνονται και γίνονται αποδεκτά από τον Πελάτη.

  1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Ο Πελάτης πρέπει να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα που του παραδίδονται αντιστοιχούν στην παραγγελία του.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν συμμορφώνονται με την παραγγελία του, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει την Εταιρεία εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την παράδοση με συστημένη επιστολή. Οποιαδήποτε καταγγελία υποβληθεί μετά από αυτήν την προθεσμία ή υποβληθεί με επιστολή διαφορετική από συστημένη αλληλογραφία μπορεί να απορριφθεί.

  1. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΕΩΝ

 

    1. ΣΥΜΒΑΣΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ

Η Εταιρεία εγγυάται ότι τα διαμάντια που παραδίδονται συμμορφώνονται με τα πιστοποιητικά που τα συνοδεύουν.

Η Εταιρεία αναλαμβάνει να αποζημιώσει ή να ανταλλάξει φαινομενικά ελαττωματικά κοσμήματα που επιστρέφονται κατά τη διάρκεια 1 (ενός) έτους από την παράδοση, υπό την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα που ισχυρίζεται ο Πελάτης δεν οφείλεται:

  • μη φυσιολογική ή ακατάλληλη χρήση,

  • κανονική φθορά ή γήρανση,

  • ένα τυχαίο γεγονός ή, γενικότερα, μια εξωτερική αιτία (όπως η παρέμβαση οποιουδήποτε μη εξουσιοδοτημένου τρίτου μέρους στο προϊόν).

 

    1. ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Ανεξάρτητα από τους όρους εγγύησης που αναφέρονται παραπάνω, που δόθηκαν στον Πελάτη με το παραδοθέν προϊόν, τα προϊόντα που πωλούνται από την Εταιρεία υπόκεινται στους όρους εγγύησης που προβλέπονται από το νόμο:

Υπενθύμιση των άρθρων L. 211-4, L. 211-5 και L. 211-12 του Κώδικα Καταναλωτή και των άρθρων 1641 και 1648, πρώτο εδάφιο, του Αστικού Κώδικα:

Άρθρο L. 211-4 του Κώδικα Καταναλωτή:

«Ο πωλητής καλείται να παραδώσει αγαθά σύμφωνα με τη σύμβαση και είναι υπεύθυνος για τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά τη στιγμή της παράδοσης. Ανταποκρίνεται επίσης σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης που προκύπτει από τη συσκευασία, τις οδηγίες συναρμολόγησης ή την εγκατάσταση όταν αυτό έχει χρεωθεί σε αυτήν από τη σύμβαση ή έχει πραγματοποιηθεί υπό την ευθύνη της. "

Άρθρο L. 211-5 του Κώδικα Καταναλωτή:

«Για να είναι σύμφωνο με τη σύμβαση, το αγαθό πρέπει:

1 ° Να είναι κατάλληλο για τη χρήση που συνήθως αναμένεται από παρόμοιο είδος και, κατά περίπτωση:
• αντιστοιχούν στην περιγραφή του πωλητή και διαθέτουν τις ιδιότητες που ο τελευταίος παρουσίασε στον αγοραστή με τη μορφή δείγματος ή μοντέλου.
• να παρουσιάσει τις ιδιότητες που ένας αγοραστής μπορεί νόμιμα να περιμένει με βάση τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του εκπροσώπου του, ιδίως στη διαφήμιση ή την επισήμανση.

2 ° have να γνωστοποιήσουν στον πωλητή τα χαρακτηριστικά που ορίζονται με αμοιβαία συμφωνία μεταξύ των μερών ή να είναι κατάλληλα για οποιαδήποτε ειδική χρήση του αγοραστή και τα οποία ο τελευταίος έχει αποδεχτεί. "

Άρθρο L. 211-12 του Κώδικα Καταναλωτή:

«Η δράση που προκύπτει από την έλλειψη συμμόρφωσης λήγει δύο χρόνια μετά την παράδοση των εμπορευμάτων. "

Άρθρο 1641 του Αστικού Κώδικα:

«Ο πωλητής δεσμεύεται από την εγγύηση για κρυφά ελαττώματα του πωληθέντος προϊόντος που το καθιστούν ακατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζεται ή που μειώνει αυτή τη χρήση τόσο πολύ που ο αγοραστής δεν το έχει αποκτήσει ή θα είχε δώσει χαμηλότερη τιμή , αν τους ήξερε. "

Άρθρο 1648 του Αστικού Κώδικα, πρώτο εδάφιο:

«Η αγωγή που προκύπτει από τα ελαττωματικά ελαττώματα πρέπει να ασκηθεί από τον αγοραστή εντός δύο ετών από την ανακάλυψη του ελαττώματος. "

Η αποκατάσταση των συνεπειών οποιουδήποτε κρυφού ελαττώματος, όταν έχει αποδειχθεί, περιλαμβάνει σύμφωνα με τη νομολογία:

- είτε την εντελώς δωρεάν επισκευή του αντικειμένου, συμπεριλαμβανομένου του κόστους εργασίας,

- είτε την αντικατάστασή του είτε τη μερική ή ολική επιστροφή της τιμής του σε περίπτωση που το είδος είναι εντελώς άχρηστο,

- και αποζημίωση για τυχόν ζημίες που προκλήθηκαν σε ανθρώπους και περιουσίες από το ελάττωμα του αντικειμένου.

Μόλις αναφέρεται στην περιγραφή του υπό εξέταση προϊόντος στην Ιστοσελίδα, ο Πελάτης μπορεί να επωφεληθεί από μια συγκεκριμένη εγγύηση (που ονομάζεται "εμπορική εγγύηση"), η διάρκεια της οποίας αναγράφεται στην κάρτα εγγύησης που εκδίδεται με το σχετικό προϊόν..

Η εφαρμογή αυτής της συγκεκριμένης εγγύησης προϋποθέτει την επιστροφή από τον Πελάτη της δεόντως συμπληρωμένης κάρτας εγγύησης και τη χρήση του προϊόντος υπό κανονικές συνθήκες όπως ορίζονται στον Ιστότοπο ή στα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν.

Όπου εφαρμόζεται, η εφαρμογή της εγγύησης προϋποθέτει την επιστροφή του προϊόντος από τον Πελάτη υπό τους ίδιους όρους με εκείνους που ορίζονται στο άρθρο 9 του παρόντος GTC.

Με την επιφύλαξη της τήρησης αυτών των διατυπώσεων από τον Πελάτη που επωφελείται από την εμπορική εγγύηση, η Εταιρεία αναλαμβάνει είτε να αποκαταστήσει το παραδομένο προϊόν, είτε να το ανταλλάξει εάν η επισκευή είναι αδύνατη ή υπερβολικά δαπανηρή, είτε να αποζημιώσει πλήρως τον Πελάτη το συντομότερο δυνατό , με έξοδα της Εταιρείας και με επιλογή του Πελάτη όταν είναι δυνατή η επιλογή.

Σε περίπτωση ανταλλαγής του προϊόντος, το προϊόν ανταλλαγής μπορεί να αφορά μόνο ένα προϊόν αυστηρά πανομοιότυπο με αυτό που είχε παραγγείλει αρχικά ο Πελάτης. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης θα επωφεληθεί από την ανταλλαγή του προϊόντος που αγοράστηκε από παρόμοιο προϊόν όταν το αρχικά αγορασμένο προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο.

    1. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Η μεταβίβαση της κυριότητας (και οποιουδήποτε δικαιώματος ή υποχρέωσης) των προϊόντων στον Πελάτη πραγματοποιείται κατά την πληρωμή της πλήρους τιμής και σε κάθε περίπτωση στο τέλος της παράδοσης, σύμφωνα με τις διατάξεις που προβλέπονται σχετικά όσον αφορά το άρθρο 11 παραπάνω.

  1. ΕΥΘΥΝΗ

Τα προϊόντα που προσφέρονται είναι πιστοποιημένα για να συμμορφώνονται με την ισχύουσα γαλλική νομοθεσία. Συνεπώς, η Εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τη νομοθεσία της χώρας στην οποία παραδίδονται τα κοσμήματα. Είναι ευθύνη του Πελάτη να ελέγξει με τις τοπικές αρχές τις δυνατότητες και τις μεθόδους εισαγωγής κοσμημάτων και να συμμορφωθεί με αυτές.

 

Επιπλέον, ο Πελάτης είναι πλήρως υπεύθυνος για την πρόσβαση στον Ιστότοπο εκτός γαλλικού εδάφους. Είναι ευθύνη του Πελάτη να συμμορφωθεί με την τοπική νομοθεσία της χώρας σύνδεσης.

 

Η εκτέλεση από την Εταιρεία του συνόλου ή μέρους των υποχρεώσεών της θα ανασταλεί σε περίπτωση εμφάνισης τυχαίου γεγονότος ή ανωτέρας βίας που θα παρεμποδίσει ή θα καθυστερήσει την εκτέλεσή του. Θεωρούνται ως τέτοιες, ιδιαίτερα και χωρίς να είναι εξαντλητικός αυτός ο κατάλογος, πόλεμος, ταραχές, εξέγερση, κοινωνικές αναταραχές, απεργίες κάθε είδους κ.λπ. σύμφωνα με τον ορισμό της νομολογίας, καθώς και τα προβλήματα εφοδιασμού της Εταιρείας που προκύπτουν από αυτήν.

Η Εταιρεία θα ενημερώσει τον Πελάτη για ένα τυχαίο γεγονός ή ανωτέρα βία εντός επτά (7) ημερών από την εμφάνισή του. Σε περίπτωση που η αναστολή αυτή συνεχιστεί για διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών, ο πελάτης θα μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει ένα προϊόν αντικατάστασης σε τιμή ισοδύναμη με την αγορά του ή να ακυρώσει την τρέχουσα παραγγελία. Στην τελευταία περίπτωση, θα επιστραφεί υπό τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 9 του παρόντος GTC.

Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η Εταιρεία να φέρει ευθύνη για απώλεια κερδών, εμπορικές απώλειες, απώλεια δεδομένων ή απώλεια κέρδους ή οποιαδήποτε άλλη ζημία που υπέστη ο Πελάτης.

Ο περιορισμός ευθύνης της Εταιρείας που ορίζεται παραπάνω δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση βαριάς αμέλειας εκ μέρους της Εταιρείας, σε περίπτωση σωματικής βλάβης ή ευθύνης για ελαττωματικά προϊόντα.

  1. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό αρχείο με τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών της. Όταν γίνεται παραγγελία από οποιονδήποτε νέο Πελάτη, αυτή η βάση δεδομένων θα εμπλουτιστεί με πληροφορίες που τον αφορούν, οι οποίες θα του επιτρέψουν στη συνέχεια να ανταποκριθεί καλύτερα στις προσδοκίες του και να διευκολύνει τις υπηρεσίες βοήθειας που παρέχονται από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αυτή η βάση δεδομένων έχει δηλωθεί, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νόμου "Informatique et Libertés" αριθ. 78-17 της 6ης Ιανουαρίου 1978, που τροποποιήθηκε με το νόμο αριθ. 2004-801 της 6ης Αυγούστου 2004.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης συμφωνήσει να κοινοποιήσει μεμονωμένα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, θα είχε ατομικό δικαίωμα πρόσβασης, ανάκλησης και διόρθωσης που προβλέπεται από τον Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων και ενδέχεται να διαγράψει τα δεδομένα. που δεν είναι πλέον σχετικό, ιδίως με την υποβολή γραπτού αιτήματος προς την Εταιρεία χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο άρθρο 3.

Ανάλογα με τις επιλογές που γίνονται κατά τη δημιουργία ή τη διαβούλευση των προσωπικών τους πληροφοριών με την Εξυπηρέτηση Πελατών, ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θα λαμβάνει προσφορές από την Εταιρεία ή θα ενημερώνεται για συγκεκριμένες λειτουργίες μέσω email. Εάν ένας Πελάτης δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει αυτές τις προσφορές, μπορεί ανά πάσα στιγμή να το ζητήσει είτε κάνοντας κλικ σε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο που διατίθεται στα e-mail που παρέχονται για το σκοπό αυτό, είτε επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Εταιρείας στις συντεταγμένες που αναφέρονται στο άρθρο 3 Το

 

 

  1. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

 

Ο ιστότοπος και όλα τα στοιχεία του, έγγραφα και άλλα δεδομένα που εμφανίζονται σε αυτό (εφεξής καλούμενα «το Περιεχόμενο»), οπτικά ή ηχητικά, προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας που ισχύει στο θέμα, ανάλογα με το αν είναι εμπορικά σήματα, ή όχι, έχουν καταχωρηθεί ως τέτοια, εμπορικές επωνυμίες ή άλλα διακριτικά σημάδια, πνευματικά δικαιώματα, γειτονικά δικαιώματα, δικαιώματα sui generis, δικαιώματα σχεδίου, διπλώματα ευρεσιτεχνίας και εμπορικά απόρρητα.

 

Οποιαδήποτε χρήση της Ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε Περιεχομένου για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από αυτούς που επιτρέπονται στο πλαίσιο των παρόντων Ο & Κ και χωρίς τη ρητή εξουσιοδότηση της Εταιρείας συνιστά παραβίαση των δικαιωμάτων της Εταιρείας:

 

  • Οποιοσδήποτε χρήστης δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε οποιοδήποτε Περιεχόμενο ή σε οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της Ιστοσελίδας και να τα χρησιμοποιεί ή / και να τα αναπαράγει σε ένα πλαίσιο διαφορετικό από αυτό της ιδιωτικής και μη εμπορικής χρήσης,

  • Ο ιστότοπος και οποιοδήποτε Περιεχόμενο δεν επιτρέπεται να αντιγραφεί, αναπαραχθεί, τροποποιηθεί, αναδημοσιευθεί, μεταφορτωθεί, δημοσιευτεί, προσαρμοστεί, μεταδοθεί, διανεμηθεί ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της Εταιρείας, εκτός από την επιτακτική ισχύουσα νομική εξουσιοδότηση.

  1. ΔΙΑΦΟΡΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις υπόκεινται στο γαλλικό δίκαιο.

Οποιαδήποτε διαφορά μπορεί να προκύψει από την ερμηνεία ή την εκτέλεση αυτών των GTC και των συνεπειών της θα υπόκειται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των γαλλικών δικαστηρίων. Το ίδιο ισχύει για όλες τις συμβάσεις πωλήσεων εξ αποστάσεως στις οποίες ισχύουν αυτά τα GTCS.

Η ακυρότητα οποιασδήποτε ρήτρας αυτών των GTC δεν μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ακύρωσή τους στο σύνολό τους. Μόνο η εν λόγω ρήτρα θα ακυρωθεί, οι υπόλοιπες διατάξεις παραμένουν σε ισχύ.

Τέλος, το γεγονός ότι η Εταιρεία δεν σκοπεύει να επωφεληθεί σε δεδομένη χρονική στιγμή από τις διατάξεις του παρόντος GTC δεν σημαίνει ότι η Εταιρεία προτίθεται να τις αποποιηθεί οριστικά.

Πνευματικά δικαιώματα © Diamant-Anvers.gr